Mij boeit het totaal niet, vond dat temptation weiland erg geestig. Niks meer en niks minder.
En jullie geloven dus nog dat de tv "spontaan", niet bedacht, dus authentiek is ??
Moderator: Moderafo's
Spons schreef:Stel nu dat er een dating bijlage in het RD zit voor refomatorische boeren... hoe zou jij dat vinden ?
essieee schreef:Wullumpie schreef:TV/BZV kijken op de zondag, wel of niet?
Doordat ik als verpleegkundige maar 2 'vrije' zondagen heb per maand probeer ik ze ook als zondag te houden.
TV kijken, films, eindeloos surfen of whatever; ik kies ervoor om dat niet te doen. Niet omdat de programma's slecht zijn( uitzendinggemist.nl;-)
maar omdat ik ernaar streef om de zondag door te brengen als speciale dag.
Lezen, kerk gaan, de natuur in, een goed gesprek...extra stille tijd.
En soms achter de pc voor een mail, een preek of refoweb.
Dus niet uit wetticisme, puur als keuze...
essieee schreef:Spons schreef:Stel nu dat er een dating bijlage in het RD zit voor refomatorische boeren... hoe zou jij dat vinden ?
Tof idee, ik doe mee!!!
schelpje3 schreef:Jullie maken je nogal druk om de echtheid van zaken.
Spons schreef:vondt het een leuke aflevering gisteren
Marcel vs Ksenia. op zich het gedult wat hij heeft is goed, en knap. Alleen denk ik dat Ksenia er gedurende de serie is achter gekomen dat ze er nog niet aan toe is. Ze is tenslotte nog geen 2 jaar weduwe !
Frank en Anita.... heerlijk verliefd, en ze weet wat ze wil, ze wou tenslotte haar studie absoluut niet opgeven, dus Frank wacht geduldig , en ik denk dat ze lief voor elkaar zijn !
Richard en Annemiek.. is ook wel ok, alleen was het slimmer geweest als hij alles eerder had gezegd, dan hadden ze niet bij hem hoeven te blijven filmen
Annemarie en Adriaan... Annemarie is een ijskoude, Adriaan zocht wel toenadering maar dat had ze niet door.... ik denk dat ze of er eigenlijk niet aan toe is, en het leven zoals het nu gaat wel prima vindt of... ze is lesbisch maar weet het zelf nog niet
Gijsbert en Femke , vullen elkaar aardig aan, ook lekker verliefd en als dat goed samensmelt krijg je een aardige midde positie !
Benieuwd hoe het ze is vergaan na zoveel maanden !
schelpje3 schreef:Schipje schreef:schelpje3 schreef:Ik zit net op een blog van iemand te lezen dat BzV; TEMPTATION WEILAND wordt genoemd. Dat vind ik geestig![]()
Maar ook dat het aantal kijkers dalende is !
Blijkbaar niet spannend meer of mensen beginnen door te krijgen dat de boel flink genept wordt.
En waarom of waardoor zou de boel dan flink genept worden?
Her en der in de media verschijnen "bewijzen" dat bepaalde boeren en hun aankomende vriendinnen, elkaar al kennen. Zelfs vlak naast elkaar wonen.
Nu is er bij de tv een heleboel nep, dus het zou mij niks verbazen.
JeeWee schreef:En wat heb je nou gemist als je 't niet hebt gezien?
of de vraag andersom:
wat ben je er verder mee gekomen als je 't wel hebt gezien?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten