Moderator: Moderafo's
ajl schreef:welke oordruppels waren dat?
ajl schreef:ok, dank je! Ik heb ook wel eens begrepen van de huisarts dat de werking van pcm sterker is dan otalgan. Toch heb ik wel de indruk dat het verdovend werkt en vaak vallen ze dan net in slaap en voelen ze de pijn niet/minder. Wat is sinds kort ook wel eens geef, op aanraden van een vriendin die huisarts is, bij erge (oor) pijn is nurofen. Dat is een andere pijnmedicatie en geef ik dan als ik nog geen nieuwe pcm mag geven.
Bumba schreef:[Er staat trouwens ook dat je geen oordruppels mag geven wanneer je kindje buisjes heeft.....
ajl schreef:De nurofendrank voor kinderen is nieuw en mag vanaf 3 mnd gegeven worden. De apotheker deed eerst moeilijk en vond dat ik eerst alleen maar pcm moest gebruiken.
LauraC schreef:ajl schreef:De nurofendrank voor kinderen is nieuw en mag vanaf 3 mnd gegeven worden. De apotheker deed eerst moeilijk en vond dat ik eerst alleen maar pcm moest gebruiken.
Nieuw??? Bij mij staat het al bijna 3 jaar in het keukenkastje! Bij Michael wissel ik het ook af, op advies van de dokter om koortsstuip te voorkomen. Iedere 3 uur pcm/nurofenkids
Bumba schreef:LauraC schreef:ajl schreef:De nurofendrank voor kinderen is nieuw en mag vanaf 3 mnd gegeven worden. De apotheker deed eerst moeilijk en vond dat ik eerst alleen maar pcm moest gebruiken.
Nieuw??? Bij mij staat het al bijna 3 jaar in het keukenkastje! Bij Michael wissel ik het ook af, op advies van de dokter om koortsstuip te voorkomen. Iedere 3 uur pcm/nurofenkids
Ik kende wel sinasprildrank, maar nurofen nog niet. Is dat spulletje nog wel even houdbaar na openen (of moet je het na 3 weken al weer weggooien)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten