liefje schreef: PPM mag ik vragen wat jullie mooie zoon heeft?

het zijn geen ernstige zorgen met ziekenhuizen ed, maar altijd wel de zorg wat er nu weer met hem aand e hand is. Vanaf week 2 na zijn geboorte is het huilen geweest en na de kerst zijn ze er achter dat hij koemelkallergie heeft. Hij heeft een giga dubbele oogontsteking gehad, twee weken daarna een fikse keelontsteking. Na nachten van dreinen afgelopen week heeft hij nu giga looporen, beide kanten dus.
Het is allemaal niet heel ernstig maar wel als hij weer onrustig is wat er nu weer aan de hand is. Weken huilen... dag en nacht! En nu nog dat ik er drie keer uitkan, late avondvoeding, om drie uur, en dan zes uur....
Hij is op dit moment erg levendig dankzij de puf die hij heeft tegen de astma, omdat hij daar ook last van heeft en ws altijd een te laag zuurstof heeft gehad in zijn bloed.
Ik hoor een paar mensen over zijn bolle-hollands-welvaren-toet.... Hij wijkt flink af in lengte van de gemiddelde en met zijn gewicht net niet. Dus daardoor lijkt hij hollands welvaren. Hij was de laatste keer op het cb maar 2 cm gegroeid en 300 gram in ruim twee maand tijd. Maar ja, als je altijd ziek bent, heb je ook geen tijd om te groeien.
Hij kan heeerlijk rollen en spelen op dit moment, dankzij de zetpillen omdat hij toch last heeft van zijn oren, maar geen koorts dus krijg ik er niks voor. Moet het nog aankijken tot maandag, als het dan nog loopt moet ik naar de huisarts anders gewoon aan blijven kijken.
zijn er meer moeders met looporenervaring?