Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor ajl » 17 feb 2011 15:22

Je bent niet de enige, elke keer als er iemand reageert, kijk ik ook. :?

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 17 feb 2011 15:29

Hier idem dito ...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 feb 2011 15:29

Ben ook zo benieuwd naar Laura!!
Hoop zo dat het alles nog mee mag vallen.
Gelukkig is haar schoonmoeder er nu en ik geloof dat ze ook wel wat vrienden heeft in haar nieuwe woonplaats.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 17 feb 2011 15:35

We wachten ongeduldig af.

Vraagje aan de mama's over zwemlessen. We gaan kindlief inschrijven en we hebben twee opties in de buurt. Maar wat me tegenstaat: bij beide opties mogen ouders niet op bijvoorbeeld de tribune kijken. Ik vind het idee dat mijn kind daar zomaar zwemles volgt echt vreselijk. Als ik dan denk aan al die zedenzaken, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. Hoe is dat geregeld bij jullie?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 17 feb 2011 15:56

Galateia schreef:We wachten ongeduldig af.

Vraagje aan de mama's over zwemlessen. We gaan kindlief inschrijven en we hebben twee opties in de buurt. Maar wat me tegenstaat: bij beide opties mogen ouders niet op bijvoorbeeld de tribune kijken. Ik vind het idee dat mijn kind daar zomaar zwemles volgt echt vreselijk. Als ik dan denk aan al die zedenzaken, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij. Hoe is dat geregeld bij jullie?

Wij kunnen in een aparte ruimte meekijken door middel van een televisiescherm. Dan worden de kinderen niet van je afgeleid en kun je het als ouders toch volgen. Ik vind dat wel ideaal; bij dat televisiescherm zijn ook allemaal speeltoestellen, zodat mijn jongste gewoon lekker kan spelen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 17 feb 2011 16:03

O, dat is ideaal, zeg. Ik hoef er inderdaad helemaal niet met mijn neus bovenop te zitten, hoor, maar ik wil het wel in de gaten houden. Ik vind het gewoon helemaal niets. Toch nog maar even verder zoeken...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 17 feb 2011 16:08

Wij mochten er gewoon bij kijken.
Nou, ik ben van 11 tot h 4 weggeweest. Onze zoon was gevallen, en ws pols (weer) gebroken. Had ie in zomer 2010 ook al. En jaar hoor, weer gebroken. Alleen nu op een andere plek. Dus weer 2 wk in het gips. Dan bekijken ze het en misschien opnieuw gips. :(
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 17 feb 2011 16:14

Balen, pannenkoek!

Bij ons kun je je kind door een raam zien. Eens per maand is het kijkdag, dan mag je op ruim een meter afstand van het water op een bankje zitten. Leuk natuurlijk, maar persoonlijk zit ik liever achter het glas. Daar is speelgoed voor de andere kids en die lopen dan ook niet de kans in het water te kukelen :mrgreen:. En het is er tenminste niet zo verschrikkelijk warm :wink:.
Ik ging er een beetje vanuit dat het in alle zwembaden ongeveer zo gaat, maar blijkbaar niet dus. Lijkt me ook niks eigenlijk, Galateia!

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 17 feb 2011 16:29

@ pannekoek, sterkte met je zoontje!

hier mogen we ook niet kijken tijdens de zwemlessen, anders worden de kinderen afgeleid. Maar het is niet afgesloten of zo. 't is een groot zwembad. En in 1 bad hebben onze kinderen dan les, d.m.v een schuifgordijn is het bad afgesloten van de andere baden. Kijkles is hier voor elke vakantie.
Herken dit gevoel wel, als je je kind ergens naar toe brengt. Vooral als ze individueel les, behandeling hebben.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 17 feb 2011 17:54

Sorry vopor het wachten dames, ik mag eigenlijk niet achter de pc :? Nog steeds een aantal blinde vlekken maar de pijn is een stuk minder. Blijf onder controle dus verder weinig nieuws. De zuster had nog nooit iemand gezien die haar hoornvlies zo zwaar gekrast had in het dagelijkse leven :mrgreen: Das iifg iets :)
Bedankt voor jullie medeleven!

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 17 feb 2011 17:57

nou, sterkte verder!!
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

habibti
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor habibti » 17 feb 2011 18:01

Wat naar Laura! Ik hoop dat het meevalt voor je,ik zal zeker voor je bidden.

Ik weet nog niet qua zwemlessen. Vanaf welke leeftijd is het eigenlijk de beste optie?

MissF in V'daal bij de outlet van Bovendeert kun je ook goede schoentjes kopen voor kinderen. Zijn ook sterk afgeprijsd. Heb net mijn slag geslagen voor mijn kids qua zomerschoenen. Ook de winterschoenen voor de oudste meegepakt. 4 paar voor € 50,- Tis wel zoeken maar zo kan daar ook.

Heb zelf ooit 1 paar laarzen voor mezelf gekocht voor 7,50 (originele prijs was 170 euro) Heb ze al 5 jr. en beginnen nu beetje kaal te worden. Maar loop er heerlijk op;)
Geduld is een schone zaak en de wijsheid van een vrouw...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 feb 2011 18:25

laurac: fijn dat de pijn minder wordt, nu hopelijk dat snel de vlekken weg mogen gaan!

zwemles gaat hier twee keer ind e week een half uur, maar voor de oudere kinderen een keer een uur! Hier kan je gewoon alles zien. En idd.. vind het ook wel prettig om te zien hoe ze met mijn kind omgaan. Heb hier niet twijfles bij de zwemleraren maar zat vanlaatst met een invalklas bij het zwemmen en toen kietelde de zwemleraar een leerling, meisje, 10 jaar, tja... dan krijg ik wel de kriebels! Blijf met de tengels van haar af! ook al is het familie oid, in een zwembad als zwemleerkracht doe je zoiets niet. Heb het niet tegen de man in kwestie zelf gezegd, maar wel gemeld opschool wat ik er mee moest. Bah... dan was ik het teminste kwijt.

Hier blijven we in de ziekenboeg, marijn van een ooronsteking, keelontsteking, zit al aan de pufjes, maar is nu wel rustig, huilt niet meer zo enorm, tot hij weer onrustig was, dacht aan buikgriep of gewoon griepje omdat julia dat ook had gehad, hij had ook verhoging, heeft hij vandaag giga etteroor.... dus dat was de reden van zijn nachtelijke onrust.... en verhoging. Hij had gewoon weer een oorontsteking...
En julia weer onder de netelallergie...en een flinke buikgriep en omdat de medicijnen tegen de netelallergie niet mogen in combinatie met de medicijnen tegen het hoesten, is ze nu zich een ongeluk aan het hoesten.

pannekoek: zijn zijn botten wel goed? dat hij dat nu al weer heeft?? bedoel wel genoeg sterk oid? beterschap voor hem.

kan idd wel goedkoop, maar ik durf het risico niet aan om nu al schoenen te kopen voro volgend jaar. Ze kan ws de zomerschoenen van vorig jaar nog aan. idem met de teva's dus miss wel een goedkoop jaar voor ons. Anders staat er ook nog een paar klompen...

hier een paar laarzen gehaald van paledium, 15 euro! en een jaar eerder van footness van 10 euro. Was wel twee en drie jaar terug, kan nu niet echgt zulke koopjes meer vinden. heb ook minder tijd voro winkelen, kan daar dus ook aanliggen.

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 17 feb 2011 19:11

Ppm, da's vervelend dat ze ziek zijn. Daar zul je wel zoet mee zijn..

Pannekoek, wens je zoon maar sterkte toe. Kan hij zich een beetje vermaken, nu hij beperkt is? (alhoewel.. als je soms ziet wat ze allemaal wel kunnen met een gipsarm..)

Laura, hebben of gaan ze er nog iets aan doen? Of moet het hoornvlies 'gewoon' weer herstellen?

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 17 feb 2011 19:12

Laura, ben heel blij voor je dat de pijn een eind weg is!!
Maar wat zorgelijk dat je oog zo zwaar beschadigd is :?
Wat spannend hoe dit allemaal af gaat lopen.
Ik hoop en bid voor je hoor.

Terug naar “Archief”