Berichtdoor paprikameisje2 » 17 feb 2011 18:25
laurac: fijn dat de pijn minder wordt, nu hopelijk dat snel de vlekken weg mogen gaan!
zwemles gaat hier twee keer ind e week een half uur, maar voor de oudere kinderen een keer een uur! Hier kan je gewoon alles zien. En idd.. vind het ook wel prettig om te zien hoe ze met mijn kind omgaan. Heb hier niet twijfles bij de zwemleraren maar zat vanlaatst met een invalklas bij het zwemmen en toen kietelde de zwemleraar een leerling, meisje, 10 jaar, tja... dan krijg ik wel de kriebels! Blijf met de tengels van haar af! ook al is het familie oid, in een zwembad als zwemleerkracht doe je zoiets niet. Heb het niet tegen de man in kwestie zelf gezegd, maar wel gemeld opschool wat ik er mee moest. Bah... dan was ik het teminste kwijt.
Hier blijven we in de ziekenboeg, marijn van een ooronsteking, keelontsteking, zit al aan de pufjes, maar is nu wel rustig, huilt niet meer zo enorm, tot hij weer onrustig was, dacht aan buikgriep of gewoon griepje omdat julia dat ook had gehad, hij had ook verhoging, heeft hij vandaag giga etteroor.... dus dat was de reden van zijn nachtelijke onrust.... en verhoging. Hij had gewoon weer een oorontsteking...
En julia weer onder de netelallergie...en een flinke buikgriep en omdat de medicijnen tegen de netelallergie niet mogen in combinatie met de medicijnen tegen het hoesten, is ze nu zich een ongeluk aan het hoesten.
pannekoek: zijn zijn botten wel goed? dat hij dat nu al weer heeft?? bedoel wel genoeg sterk oid? beterschap voor hem.
kan idd wel goedkoop, maar ik durf het risico niet aan om nu al schoenen te kopen voro volgend jaar. Ze kan ws de zomerschoenen van vorig jaar nog aan. idem met de teva's dus miss wel een goedkoop jaar voor ons. Anders staat er ook nog een paar klompen...
hier een paar laarzen gehaald van paledium, 15 euro! en een jaar eerder van footness van 10 euro. Was wel twee en drie jaar terug, kan nu niet echgt zulke koopjes meer vinden. heb ook minder tijd voro winkelen, kan daar dus ook aanliggen.