Ik vind Calimero echt ontzettend leuk. Hij is zo lief voor zijn mama en papa! En dat de vader rookt, dat vind ik geen probleem eigenlijk. Dat gebeurt door Jurians oom en tante ook, niet in zijn bijzijn, ze doen het altijd buiten, maar hij ziet dat heus wel, en gaat dat heus niet van een Calimero filmpje ook doen denk ik. en dat stemmetje vind ik ook leuk eigenlijk. Ik irriteer me meer aan de stemmen van die kinderen van het Zandkasteel. Maar Jurian vindt het leuk om zo af en toe te kijken. Sowieso gaat de tv hier zo goed als nooit aan voor 5 uur (dan komt Kikker). 1 keer gebeurt toen ik zo ontzettend misselijk was, en hij aan het jammeren, toen kon ik even niet anders, verder blijft hij gewoon uit. Hij kan nog zo lief spelen, dat juich ik graag toe

En leren tellen doet hij wel via een boekje, dat hoeft voor mij ook niet via een filmpje. Hij telt nu met een beetje hulp tot 10, en heeft dat gewoon uit een voorleesboekje geleerd. Hoeft van mij helemaal niet, hoor, maarja, hij vraagt wel vaak of we dat boekje voorlezen, en hij pikt het blijkbaar op.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...