Optimatus schreef:Jij hebt de Bijbel bestudeerd, niet waar?
Lees dan de passages over "zonder zonde" en "eerste steen" en "geweten en verzekerd" eens aandachtig door.
Ik deugde destijds inderdaad nog veel minder, dat geef ik toe,
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Jij hebt de Bijbel bestudeerd, niet waar?
Lees dan de passages over "zonder zonde" en "eerste steen" en "geweten en verzekerd" eens aandachtig door.
Bastiaan30 schreef:Optimatus schreef:Jij hebt de Bijbel bestudeerd, niet waar?
Ik deugde destijds inderdaad nog veel minder, dat geef ik toe,
Bastiaan30 schreef:toch koddig, dat je de vreemdgaande Bernard er nog buiten laat, om over de rest van de voorouders maar te zwijgen.schelpje3 schreef:Nou idd, de toon is hier weer geweldig![]()
Geld maakt geld, zo doet iedereen dat.
Refo's speelden ooit het pyramidespel, om nog rijker te worden.
Dus wat dat betreft zitten we allemaal aan het aardse slijk vast.
Ik zou niet graag ruilen met de koningin. Ze maakt ontzettend lange dagen en er wordt altijd op haar gelet. 1 keer heur haren door de war door een orkaan en het wordt je tot in jaren nagedragen.
Fijne familie ook, met die R v Zuijdewijn. Je zult hem maar als aangetrouwd familielid krijgen.
Whelp, meteen alle punaises verwijderen![]()
Het is nu eenmaal zo dat we steeds meer komen te weten van de kon.familie, er is geen mysterie meer.
De koning van Spanje is jaren vreemdgegaan, net als de koning van Zweden.
Die van Belgie heeft een buitenechtelijk kind.
Het zijn net gewone mensen
En dat haar van de koningin is orkaanbestand hoor. daar is de halve noordpool voor opgeofferd wat betreft ozonvernietiging, zoveel lak zit erin.
Hoeveel belastinggeld is er wel niet gespendeerd aan de binnenlandse veiligheidsdienst om aanstaande kinderen's verloofden te screenen?
Mijn opmerking over schele Marijke waren inderdaad niet zo netjes, maar van een giga uitkering leven er er nog zoveel mogelijk rente op krijgen ook wekt wat irritatie.
Je vergat Charles uit Engeland nog, wat betreft ranzigheid en vreemdgaan, trouwens.
HEt zijn net mensen vind ik een totaal onpasselijk maken excuus.Deze mensen vervullen een voorbeeldfunctie.
Optimatus schreef:Jaaaaa! Laten we een "sigaarrokende" president à la Clinton kiezen, dan krijgen we Monica erbij!
schelpje3 schreef:Bastiaan30 schreef:toch koddig, dat je de vreemdgaande Bernard er nog buiten laat, om over de rest van de voorouders maar te zwijgen.schelpje3 schreef:Nou idd, de toon is hier weer geweldig![]()
Ik zou niet graag ruilen met de koningin. Ze maakt ontzettend lange dagen en er wordt altijd op haar gelet. 1 keer heur haren door de war door een orkaan en het wordt je tot in jaren nagedragen.
Fijne familie ook, met die R v Zuijdewijn. Je zult hem maar als aangetrouwd familielid krijgen.
Het is nu eenmaal zo dat we steeds meer komen te weten van de kon.familie, er is geen mysterie meer.
En dat haar van de koningin is orkaanbestand hoor. daar is de halve noordpool voor opgeofferd wat betreft ozonvernietiging, zoveel lak zit erin.
Hoeveel belastinggeld is er wel niet gespendeerd aan de binnenlandse veiligheidsdienst om aanstaande kinderen's verloofden te screenen?
Mijn opmerking over schele Marijke waren inderdaad niet zo netjes, maar van een giga uitkering leven er er nog zoveel mogelijk rente op krijgen ook wekt wat irritatie.
Je vergat Charles uit Engeland nog, wat betreft ranzigheid en vreemdgaan, trouwens.
HEt zijn net mensen vind ik een totaal onpasselijk maken excuus.Deze mensen vervullen een voorbeeldfunctie.
En jij leeft netjes ?
Wie van onze leidinggevenden is geheel van smetten vrij ???
Er zijn er nog wel een paar op te noemen, maar weet jij wat ieder tussen 4 muren uitvoert ?
Wij gedragen ons zeker stukken beter. Wij gaan niet vreemd, sjoemelen niet met onze belastingaangifte, werken nooit zwart, zijn barmhartig, zijn ontzettend aardig voor elkaar, vooral hier op het forum![]()
Wat is jouw voorstel ? President dan ? Die is gratis, of goedkoper, heeft geen kinderen met a.s. schoonkinderen.
Of misschien een hele nieuwe vorm.
Mensen die zich zo druk maken over de kosten van het koningshuis, wantrouw ik altijd.
Er worden miljoenen over de balk gesmeten, daar hoor ik jou ook niet over.
schelpje3 schreef:Nou idd, de toon is hier weer geweldig![]()
Risca schreef: Heerlijk hoor, presidentsverkiezingen en alle onrust eromheen
Jantjes schreef:Risca schreef: Heerlijk hoor, presidentsverkiezingen en alle onrust eromheen
Ho, ho, zeker de onrusten / opstanden vergeten toen Beja aantrad op 30 april 1980
Kroningsoproer http://nl.wikipedia.org/wiki/Kroningsoproer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten