Leuk, jans1, 't staat professioneel vind ik altijd!
Zelf print ik achterop de kaarten die ik maak ook een klein ovaaltje met daarin 'made by .....' en eronder mijn e-mailadres.
Moderators: Memmem, Moderafo's
*Annet* schreef:Je moet er gewoon tijd voor maken want je blijft anders aan de gang. Heb een periode gehad dat ik elke morgen om 5 uur uit bed ging en aan de gang. Was ik 's avonds nog bezig met huishouden. Nadat ik haske ziek ben geworden ben ik daar mee gestopt.
Zou eigenlijk nog veel meer crea willen doen, er zit nog van alles in mijn hoofd wat er nog uit moet, ooit.
Bedankt voor de complimenten
Sophie77 schreef:Leuk, jans1, 't staat professioneel vind ik altijd!
Tuinfluiter schreef:Gaaf Annet dat wiegetje!!
rosaatje schreef:@sophie,
ik heb altijd genaaid hoor, maar afgelopen winter is het er gewoon niet van gekomen.
Idd vind ik het ook lastig dat ik (maar) 1 tafel heb. Kaarten maken, koekjes bakken, RW'en, enz. lukt prima.
Maar ik vind het gewoon gevaarlijk met die naaimachine op tafel. Af en toe heb je natuurlijk het nodige verstelwerk, maar dan ben ik blij dat de machine de kast weer in kan. Dan mag ik wel 4 paar ogen hebben ofzo.
Twee weken geleden heeft de kleine meid nog een knoopcelbatterij doorgeslikt, terwijl ik aan het oefenen met lezen was met 1 van de kids. De jongste is gewoon erg ondernemend, klimt overal op en in, enz. Als ze over een tijdje naar de psz gaat, dan gaat het vast weer lukken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten