Sjaakje schreef:Hoe kom je überhaupt aan 100.000 jaar? Zijn er onderzoeken bekend die 100.000 jaar geleden gedaan zijn?
Waarschuwing!!! Klassiek creationist argument!! Nee natuurlijk niet, er zijn 100.000 geleden nog geen wetenschappelijke onderzoeken gedaan hebben. Jou argument is even onzinnig als zeggen dat je een moord nooit kan bewijzen omdat niemand er bij was.
Alles geëxtrapoleerd op basis van huidige gegevens. Natuurlijk zijn die vrij eenvoudig, een kind kan de was doen. Maar als we bewezen hebben dat de atmosfeer inderdaad dezelfde is als de huidige, of daar sterk aan gerelateerd, dan kunnen we pas enige interessante uitspraak doen over de atmosfeer van 6000 jaar geleden.
Wat klets je nou? We hebben toch de atmosfeer van 6000 jaar terug. Wat namelijk opgesloten zit in ijs.
Heb je een link voor mij over die jaarringen? En de ijking met vulkaanuitbarstingen? Ik krijg sterk het gevoel dat namelijk populair evolutionistische bronnen worden nagepraat. Dat geeft niets, dat doe ik ook wel eens met populaire creationistische bronnen, maar goed, het is verstandig om het eens nader te beschouwen. Je zult begrijpen dat ik zo mijn bedenkingen heb bij de dateringsmethoden.
Welke dan??
Prima, maar ik ging daar ook pas op over op het moment dat die wetenschappelijke onderbouwing mij niet overtuigde en geen bewijs blijkt te zijn, mijns inziens.
Het zal toch niet uitmaken waar we mee komen, jij gaat het bewijs voor evolutie toch nooit accepteren. En als we met bewijs komen waar je van zou zeggen dat het je wel overtuigd, dan verschuif je simpelweg je doelpalen.
Einstein zei zelfs: Wetenschappers zijn slechte filosofen.
Kan einstein wel vinden, maar dat betekend nog niet dat het waar is.
Nee, niet weerlegd. Iets weerlegd hebben kan pas op het moment dat alle argumenten van de tegenpartij aan een onderzoek zijn onderworpen en er een weerlegging voor is gevonden.
Ik kan je vertellen dat bijvoorbeeld de zondvloed al lang ontkracht is hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=_sD_7rxYoZY
Misschien is dat wel gewoon zo.
Nou vergeet het maar, het staat als een huis dat de aarde om de zon draait, maar als het wel zo is dat de zon om de aarde draait, laat maar zien dan.