@Tuinfluiter: Toevallig heb ik het opgeteld toen, omdat ik wél een leuk pakket wilde, maar er niet teveel geld aan wilde uitgeven. Totaal was het ong. 26 euro, incl. cadeaupapier, linten en strikjes. Het is wel zo dat hoe meer je zelf maakt, hoe goedkoper het wordt. Helaas had ik wél meer ideeën, maar was de tijd op. Je moet een 10-dagen-pakket tenslotte wel binnen 10 dagen geven natuurlijk

.
@Annet: Letters van vilt: zoek een duidelijk lettertype in Word (ik heb Kristen ITC gebruikt), typ de naam en maak 'm zo groot als je wilt. Ga dan naar Opmaak - Lettertype en kies contour. Print een pagina uit om te kijken of het groot genoeg is. Knip dan die letters uit, speld ze op vilt en knip dan langs het papier.
Als je de slinger niet wilt kunnen wassen, kun je de letters met lijm erop plakken. Als je wel van plan bent om 'm te wassen, kun je ze er beter op naaien, want anders kan het zijn dat de lijm oplost en dan worden de letters vodjes. In het kraampakket wat ik in november maakte, heb ik op een slab de naam van het kind geappliceerd, op dezelfde manier. Dat ging ook prima. Je kunt ook leuk variëren met lettertypes, dan krijg je elke keer wat anders: strak, sierlijk, romantisch, speels etc.