Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vin

Berichtdoor Vin » 16 feb 2004 19:45

Idd, hartelijke grieten! 8)

Ik wilde trouwens even meldden dat het STORMloopt met de aanmeldingen voor de zoencursus; houd rekening met enige vertraging. 8) :mrgreen:

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 16 feb 2004 19:53

Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 16 feb 2004 20:22

Vin schreef:Idd, hartelijke grieten! 8)

Ik wilde trouwens even meldden dat het STORMloopt met de aanmeldingen voor de zoencursus; houd rekening met enige vertraging. 8) :mrgreen:
hmm, die zoencursus, leveren jullie daar zoen-personen bij?
The one thing you can give and still keep is your word.

S-je
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor S-je » 16 feb 2004 20:57

johannes1 schreef:doe het nooit zo :mrgreen:
http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=87110

Whahahahhaahahaa... YOU GO GIRL!!

Wilb

Berichtdoor Wilb » 16 feb 2004 21:04

1314, das een compleet bos......

Vin

Berichtdoor Vin » 16 feb 2004 21:37

Maarten schreef:

Voor de vrouwen wel, voor de mannen zijn we momenteel nog in de selectieprocedure.

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 16 feb 2004 22:01

Vin schreef:
Maarten schreef:

Voor de vrouwen wel, voor de mannen zijn we momenteel nog in de selectieprocedure.
zijn er zoveel kandidates :D :P ik meld me gelijk aan voor die cursus....
The one thing you can give and still keep is your word.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 17 feb 2004 07:27

Wat die zoencursus betreft, doe het zeker niet zo :mrgreen: .
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article8048811.ece

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 feb 2004 08:13

Gandalf schreef:

Wat die zoencursus betreft, doe het zeker niet zo :mrgreen: .
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article8048811.ece

Ha Gandalf,

Juist dáárom is die zoencursus zó belangrijk! :D
Het zoenen is echt niet zo simpel als het lijkt! :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 17 feb 2004 13:17

columbus schreef:wow heftig Daphne!!!

Dat zijn leuke berichten! :)
En als het een beetje klikt, gelijk je 'eerste zoen' verhaal mailen hé!!! :D

Het klikte fantastisch, maar op dat zoenverhaal moet je nog ff w88! :oops: :mrgreen: 8) :lol:
Afbeelding

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 17 feb 2004 17:52

rosekapje schreef:Lieve, lieve Cash....

Ben blij dat het al wat beter met je gaat :P , wat leuk dat je bij Dr. Columbus langs bent gegaan! was vast gezellig, op dat uit zijn huis schoppen na dan... Maar dat boek wat je op zijn aanraden gekocht hebt, gedumpt, de morning after, is errug voortreffelijk, ik heb hem zelf ook en ik moet zeggen, van voor naar achteren en weer terug helemaal gelezen en versleten :mrgreen: :? ...
Als je zin hebt, mag je ook weleens bij mij langskomen hoor... Al woon ik niet zo mooi als mijn zeer gewaardeerde collega... zeker niet in een kasteel.... ik moet het doen met mijn eigen plaggen hutje, dat achter de boerderij van mijn ouders staat, maar ik heb dan wel een voortreffelijk uitzicht, op de koeien, het uitzicht is dan ook helemaal super als de koeien moeten kalven :mrgreen: :wink: (maar nu ga ik een beetje off topic :oops:
Ik weet niet of jij verstand hebt van computers, ik niet zo... ik heb nu dan ook mijn eigen verlaten (jaja die in het plaggen hutje staat...) om in de bieb te gaan typen, want mijn eigen toetsenbord heeft het begeven, dus vandaar mijn late antwoord lieve Cash... morgen hoop ik weer helemaal bij te zijn, ja met toetsenbord en al :!:
Oh en tuurlijk kan er nog wat veranderd worden aan een antwoord in het interview, het is nog niet helemaal uitgewerk dusss.... :oops:

liefdevolle groet Dr. Rosekapje

PS. ALs je Dr Columbus spreekt, doe hem de groeten terug en zeg maar dat ik erg onder de indruk ben van zijn foto...

allerliefste doker Rosekapje,
U bent heel aardig voor me :oops:
ik heb nog wel een toetsen bord over, die mag nu gratis hebben, ik kan er zelf niets mee want het toetsenbord was voor Japan bestemd. er staan allemaal rare tekentjes op de toetsen, maar voor een dokter moet het geen probleem zijn. die doktershandschriften zijn meestal toch niet te lezen.

plaggenhut? nou, haha, dat lijkt me wel romanties! ik denk dat ik volgende week mn brommer maar eens uit de schuur haal en richting Twente vertrekt!
dan kunnen we gelijk dat interview even aanpassen.

ow ja dokter, ik heb nog een vraag, ik vind Miep wel een leuke meid (u ook hoor) maar hoe kan ik dat tegen Miep zeggen?
heeft u misschien een tip?

groetjes Cash

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 feb 2004 18:07

Daphne schreef:
columbus schreef:wow heftig Daphne!!!

Dat zijn leuke berichten! :)
En als het een beetje klikt, gelijk je 'eerste zoen' verhaal mailen hé!!! :D

Het klikte fantastisch, maar op dat zoenverhaal moet je nog ff w88! :oops: :mrgreen: 8) :lol:

ja ja Daphne!

Je wilt het lekker nog even voor jezelf houden hé! :wink:
Nou, de mailbox is geduldig hoor! en groot! dus het verhaal kan niet lang genoeg zijn.
Laat ons genieten van de smeuige sappige details :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 feb 2004 18:18

Kipje schreef: *fluisterd* heb em hoor col!! :lol: :lol:

*kijkt om zich heen......en fluisterd terug 'hou em dan!' :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 17 feb 2004 18:28

ff serieus nu,

we maken hier in deze rubriek vaak grapjes over liefde en
zaken die met liefde te maken hebben.
we proberen niet te ver te gaan en geen mensen te kwetsen.
er zijn veel mensen die liefde missen in hun leven, dat weten
we, voor die mensen spreek ik de wens uit dat zij, en iedereen,
de Ware Liefde mogen vinden, en door de grote Trooster getroost
mogen worden als ze verdriet hebben door dat gemis van een geliefde.
laat onze gebeden ook voor hen zijn!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 feb 2004 19:07

Lieve Cash

Ik waardeer het zeer van dat toetsenbord, maar heb momenteel een Duitse te leen gekregen (van een erg aardige jongen :oops: ) Und Deutsch ist auch nicht mis, oder so wass…. :mrgreen: :?
Doktershandschriften niet te lezen, tsss, wacht maar eens tot je mijne gezien hebt. :mrgreen:
Lijkt me wel gezellig, als je eens deze kant uit komt, Twente is erg mooi, en dan met name het dorp cq gehucht waar ik woon… en om maar niet te spreken over de prachtige uitzichten en het vele schoon aan boerenzonen…. :oops:
Als je langskomt, gaan we zeker verder praten over dat interview, als je het niet erg vind, wil ik je dan ook nog wat extra vragen stellen… Ook zal ik je even uithore..%$#^dan even met je praten over je bevindingen met Miep (ik ben en blijf graag op de hoogte van het wel en wee van mijn patienten….)

Ik weet niet of je mijn tips aan Daphne hebt gelezen, misschien dat je daar iets mee kunt? Vooral de iets subtielere tips, lijken me erg geschikt voor jou!
Misschien is het ook een optie om haar uit te nodigen voor de foto’s die jij hebt van de cosmos, het is altijd erg romantisch om foto’s te kijken, je kan geoorloofd naast elkaar zitten, lekker knus zo (tip, plak ze voor die tijd in, in zo’n enorm foto album, die zijn erg zwaar en o kun je beiden een kant vasthouden en dan lekker dicht bij elkaar gaan zitten….) Als zij dan zegt, wat een mooie foto, dan antwoord jij daarop, ja erg mooi, maar lang niet zo mooi als jouw ogen, neus, oren, vingers, tenen, polsen, knieën, wat je maar mooi vind aan haar!….

Cash, ik hoop dat je er wat aan hebt! Ik zie uit naar je komst

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

PS. Misschien is het verstandig om voordat je je op het jagerspad begeeft, het allernieuwste boek van mijn hand te lezen. Het heet: Jagen Hoe en Wat (en is speciaal gericht op mannen….) Ik heb al een gesigneerd exemplaar voor je achteruit gelegd…. Voor andere liefhebbers dit boekje is natuurlijk ook verkrijgbaar in de $HOP voor 20 euro….
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”