Ik wilde trouwens even meldden dat het STORMloopt met de aanmeldingen voor de zoencursus; houd rekening met enige vertraging.

Moderator: Moderafo's
Maarten schreef:hmm, die zoencursus, leveren jullie daar zoen-personen bij?Vin schreef:Idd, hartelijke grieten!
Ik wilde trouwens even meldden dat het STORMloopt met de aanmeldingen voor de zoencursus; houd rekening met enige vertraging.![]()
zijn er zoveel kandidatesVin schreef:Maarten schreef:hmm, die zoencursus, leveren jullie daar zoen-personen bij?Vin schreef:Idd, hartelijke grieten!
Ik wilde trouwens even meldden dat het STORMloopt met de aanmeldingen voor de zoencursus; houd rekening met enige vertraging.![]()
Voor de vrouwen wel, voor de mannen zijn we momenteel nog in de selectieprocedure.
Gandalf schreef:
Wat die zoencursus betreft, doe het zeker niet zo.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/article8048811.ece
rosekapje schreef:Lieve, lieve Cash....
Ben blij dat het al wat beter met je gaat, wat leuk dat je bij Dr. Columbus langs bent gegaan! was vast gezellig, op dat uit zijn huis schoppen na dan... Maar dat boek wat je op zijn aanraden gekocht hebt, gedumpt, de morning after, is errug voortreffelijk, ik heb hem zelf ook en ik moet zeggen, van voor naar achteren en weer terug helemaal gelezen en versleten
![]()
...
Als je zin hebt, mag je ook weleens bij mij langskomen hoor... Al woon ik niet zo mooi als mijn zeer gewaardeerde collega... zeker niet in een kasteel.... ik moet het doen met mijn eigen plaggen hutje, dat achter de boerderij van mijn ouders staat, maar ik heb dan wel een voortreffelijk uitzicht, op de koeien, het uitzicht is dan ook helemaal super als de koeien moeten kalven![]()
(maar nu ga ik een beetje off topic
![]()
Ik weet niet of jij verstand hebt van computers, ik niet zo... ik heb nu dan ook mijn eigen verlaten (jaja die in het plaggen hutje staat...) om in de bieb te gaan typen, want mijn eigen toetsenbord heeft het begeven, dus vandaar mijn late antwoord lieve Cash... morgen hoop ik weer helemaal bij te zijn, ja met toetsenbord en al![]()
Oh en tuurlijk kan er nog wat veranderd worden aan een antwoord in het interview, het is nog niet helemaal uitgewerk dusss....![]()
liefdevolle groet Dr. Rosekapje
PS. ALs je Dr Columbus spreekt, doe hem de groeten terug en zeg maar dat ik erg onder de indruk ben van zijn foto...
Daphne schreef:columbus schreef:wow heftig Daphne!!!
Dat zijn leuke berichten!![]()
En als het een beetje klikt, gelijk je 'eerste zoen' verhaal mailen hé!!!
Het klikte fantastisch, maar op dat zoenverhaal moet je nog ff w88!![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten