Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik hoorde wel van mijn collega's dat ze het juist wel fijn vonden dat een kind een paar weken kon wennen ( en bij mn collega's eveneens wennen aan de BSO) en dan vervolgens lekker de zomervakantie hadden. Die hebben er juist bewust voor gekozen om ze wel naar school te laten gaan vlak voor de vakantie.
trijntjejohanna schreef:Matteo is 8 juni jarig en mag pas 5 september naar school!Memmem schreef:Wanneer wordt Matteo 4 en hoelang mag hij dan nog niet naar school?
Hij wil graaaag naar de peuterschool! en omdat hij nu nog maar net gaat (dit is de 2e week) leek het mij voor hem wel fijn om dan door te gaan tot de zomervakantie!Memmem schreef:trijntjejohanna schreef:Matteo is 8 juni jarig en mag pas 5 september naar school!Memmem schreef:Wanneer wordt Matteo 4 en hoelang mag hij dan nog niet naar school?
Dat is wel een lange tijd om thuis te zitten. Verveelt hij zich ook thuis want dat zou bij mij wel de doorslag geven. Ik zelf vind het nml wel lekker om ze om mij heen te hebben en leuke dingen te doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten