@Jannoek vervelend maar wel fijn dat je al snel bij de Fysio terecht kan.
@MissF Ik heb dat toen ook gevraagd over sporten (fitness) en mijn verloskundige zei ook je mag tot je bevalling door sporten maar de meeste stoppen wel met een maand of 7.
(ik ben al even gestopt omdat het gewoon niet makkelijk te combineren was) Maar fietsen vind ik wel heerlijk.
Spannend de 20 weken echo moet je daarvoor naar het ziekenhuis?
@Em nog even en dan is jullie kindje er als het goed is spannend! Zie je er tegen de bevalling op? Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
@Elvira ik denk dat ze daar mijn urine op controleren (staat op de site dat ze elke afspraak dat ze je urine controleren en niks over ochtend urine.
Ik zou ook voor een keizersnee kiezen als het kindje in stuit ligt zou ik me toch prettiger bij voelen. Collega der kindje lag ook in stuit hebben ze kunnen draaien ze liep overtijd en ineens draait het kindje weer om kreeg ze alsnog een keizersnee.
Hier een drukke dienst gehad en slecht geslapen was helemaal gaar toen ik thuis kwam. Ben even op de bank gaan liggen en ineens was het 2 uur later
Gelukkig gaan we zo bij mijn man zijn zusje eten en daarna hebben we verjaardag van mijn oma maar weet wel dat ik vroeg naar huis ga morgen ochtend en avond moet ik werken en dan zondag ochtend ook weer merk wel dat dat zwaar is al voel ik het niet in mijn buik maar gewoon aan mijn energie.
Gisteren nog 3 flesjes zwitsal gekocht ruikt zo lekker

Wat gebruiken jullie daarvan? Ik heb alleen shampoo,wasgel en haar lotion gekocht billenzalf/sudocreme heb ik al voor de rest lijkt me wat overbodig en dat kan je altijd aanschaffen als het kindje geboren is en ik mis het.
En ik ben wel benieuwd over welke luiers jullie tevreden zijn?