Moderator: Moderafo's

Volgens mij wist de echoscopiste het bij Jurian ook niet, omdat we zo duidelijk aangaven het echt niet te willen weten. Nu willen we het wel weten, maar ik vermoed nu al bergen vragen daarover. Bij Jurian had ik het altijd al over 'het' en dat doe ik vanzelf nu weer. Mijn man heeft het al steeds over zusje en zij. Dus wat het ook wordt, dat houden we hopelijk gewoon aan, dan komt niemand erachter
 Volgens mij wist de echoscopiste het bij Jurian ook niet, omdat we zo duidelijk aangaven het echt niet te willen weten. Nu willen we het wel weten, maar ik vermoed nu al bergen vragen daarover. Bij Jurian had ik het altijd al over 'het' en dat doe ik vanzelf nu weer. Mijn man heeft het al steeds over zusje en zij. Dus wat het ook wordt, dat houden we hopelijk gewoon aan, dan komt niemand erachter  En zo wel, ach, dan is het nog geen ramp natuurlijk
 En zo wel, ach, dan is het nog geen ramp natuurlijk 

Is maar net hoe je het opvat. Ik geloof wel wat ze nu gezegt heeft maar dat zegt niks over hoe groot ons kindje is bij de geboorte ik was 7 pond en mijn man 8 pond dus dat valt wel mee.
  Is maar net hoe je het opvat. Ik geloof wel wat ze nu gezegt heeft maar dat zegt niks over hoe groot ons kindje is bij de geboorte ik was 7 pond en mijn man 8 pond dus dat valt wel mee. 

Dus soms is van alles lezen juist heel prettig)
 Dus soms is van alles lezen juist heel prettig) 

Jannoek schreef:maar dan moet je denk ik niet gaan lezen over alles wat mis kan gaan en allemaal drama stories over knippen/totaal uitscheuren etc.

.
 . 
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten