Je hebt gelijk ja, dat je even oefent met de katten!
De babykamer wordt taupe en wit, 1 muur taupe, 2 wit en ik wil op 1 muur behang met taupe en wit (nog even flink zoeken

)
We hadden sowieso al 2 ledikantjes, dus Jurian blijft in die van hemzelf, en het kindje in de andere. Er is een inbouwkast op de babykamer, dus die hebben we niet nodig, en een commode hebben we nooit gehad. Bij Jurian hadden we een grote plank tussen 2 enkele kasten in. Maar nu heeft hij op zijn slaapkamer die kasten tegen elkaar als kledingkast en een ladekast als commode. Dus een commode moeten we nog wel hebben. Maar er is een kringloopwinkel van onze kerk, dus ga daar maar eens rondkijken.
De vloer is sowieso al houtkleurig (laminaat) en de jaloezieen zijn taupe. Dan komen er nog witte of taupe kleurige gordijnen. Dus het is eigenlijk zo gedaan.
En als het kindje er is komen er accessiores en lijstjes aan de muur ofzo in lichtroze of lichtblauw. Of ik zoek die accessoires al bij elkaar, en zet ze pas neer als de baby geboren is.
We hebben dit keer toch een wiegje, dus het kindje slaapt waarschijnlijk niet meteen op het eigen kamertje
Ik mag donderdag eindelijk weer eens naar de vk, dan is het 5,5 weken geleden alweer. En ik hoop dan snel nog een afspraak te kunnen maken voor de 20 weken echo, want dat is dan ook over 2 weken alweer.
@liefie, ik denk dat als je dan zou bevallen, je sowieso in een ziekenhuis terecht komt daar, en dan kun je vast iemand uit NL sturen die wat spulletjes meeneemt, hoor. De kans is ook wel klein als het dan komt natuurlijk. Ik zou het niet zo snel doen, al van alles meenemen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...