Om dezelfde reden als jij zegt, en ook omdat het heel onzeker kan maken als je het een keer iets minder goed hoort.
Ik ben dus blij als ik donderdag bij de VK weer een mooi hartje hoor!

Moderator: Moderafo's

liefie schreef:Zo zie je dat er verschillende meningen over zijn

Maar goed, mijn ijzer is dan ook 9.3!! Dus het heeft blijkbaar wel effect.
 Maar goed, mijn ijzer is dan ook 9.3!! Dus het heeft blijkbaar wel effect. zo 'laat' ben ik nog op! Normaal ben ik echt een avondmens, ik ging altijd 24.00 naar bed ongeveer maar de laatste weken was het 18.00(!) uur, en daarna 19.00 uur. Nu word ik weer misselijk, dus ga zo weer naar bed. Maar ben blij dat ik niet meer zo heel extreem vroeg 'moet' van mijn maag.
 zo 'laat' ben ik nog op! Normaal ben ik echt een avondmens, ik ging altijd 24.00 naar bed ongeveer maar de laatste weken was het 18.00(!) uur, en daarna 19.00 uur. Nu word ik weer misselijk, dus ga zo weer naar bed. Maar ben blij dat ik niet meer zo heel extreem vroeg 'moet' van mijn maag. 

Alleen is het eigenlijk niet meer te krijgen maar nu gaan ze voor ons toch nog proberen het te pakken te krijgen.
 Alleen is het eigenlijk niet meer te krijgen maar nu gaan ze voor ons toch nog proberen het te pakken te krijgen.  ) Gefeliciteerd!
) Gefeliciteerd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten