dus nog 9.4 te gaan

Moderators: Memmem, Moderafo's
Evelien schreef:Ik zit weer in een fase waarin ik s'middags een beetje misselijk wordt van de trek, zo rond 4 uur.
Ik ben een beetje aan uit vogelen wat een beetje vult en wat toch lekker van smaak is.
Een bakje magere yoghurt met vers fruit erdoorheen, sultana's, cracker met komkommer, liga's (verschillende soorten/merken) en bouilion. Kun je dit eten als aan het afvallen bent? Want ik vindt dat best lastig.
Iemand tips?
Nelly91 schreef:Volgens mij kan je dat allemaal eten hoor.. Het zijn in ieder geval allemaal redelijk gezonde dingen! Misschien kan je ook proberen een dextro te nemen! Dat helpt bij mij wel in ieder geval!
*Annette* schreef:Inmiddels is m'n vetpercentage wat gezakt, niet veel maar 2 maanden geleden steeg die alleen maar. Het vreemde is qua bmi zit ik op het onderste randje en terwijl m'n vetpercentage juist hoog is. Magoed met wat extra krachttraining zou m'n vetpercentage vermoedelijk wel langzaam verder zakken, al kan ik nog niet veel aan krachttraining doen, maar probeer het nu langzaam op te bouwen om te kijken hoe dat gaat. Qua eten heb ik ook eens opgelet maar zo heel vet eten we eigenlijks niet...
Gister zag ik een stukje van 'help mijn kind is te dik' maar vreselijk wat geven die mensen die kinderen ook veel eten! En 'n luxe tv op de kamer, m'n mond viel even open zeg. Gister ook een gezin wat 3x in de week patat eet
, ik kan echt niet bij zulke dingen hoor! Of bekijk ik het nu te zwart-wit
?
een dextro is wel goed voor op de korte termijn maar niet voor de langere termijn suikers. Dus moet je er altijd nog lange termijn suikers bij eten, bijv. een boterham met jam, oid.Nelly91 schreef:Evelien schreef:Ik zit weer in een fase waarin ik s'middags een beetje misselijk wordt van de trek, zo rond 4 uur.
Ik ben een beetje aan uit vogelen wat een beetje vult en wat toch lekker van smaak is.
Een bakje magere yoghurt met vers fruit erdoorheen, sultana's, cracker met komkommer, liga's (verschillende soorten/merken) en bouilion. Kun je dit eten als aan het afvallen bent? Want ik vindt dat best lastig.
Iemand tips?
Volgens mij kan je dat allemaal eten hoor.. Het zijn in ieder geval allemaal redelijk gezonde dingen! Misschien kan je ook proberen een dextro te nemen! Dat helpt bij mij wel in ieder geval!
Evelien schreef:Ik zit weer in een fase waarin ik s'middags een beetje misselijk wordt van de trek, zo rond 4 uur.
Iemand tips?
*Annette* schreef:Gister zag ik een stukje van 'help mijn kind is te dik' maar vreselijk wat geven die mensen die kinderen ook veel eten! En 'n luxe tv op de kamer, m'n mond viel even open zeg. Gister ook een gezin wat 3x in de week patat eet
, ik kan echt niet bij zulke dingen hoor! Of bekijk ik het nu te zwart-wit
?
Ik ben even aan het kijken, en man, een 12-jarige knul die 129 kilo weegt.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten