Leuke wagen MissF. Ik ben ook op zoek naar een mutsy maar dan de 4 rider. Urban lijkt me zo lastig sturen. Moet je volgens mij echt aan wennen.
Badje heb je niet direct nodig, tot je kind niet in de tummy wil... hier hebben ze tot bijna een jaar in de tummy gezeten, we hebben dan ook een redelijk grote! badje vond ik zelf ook niet prettig en ik vermoed dat de baby straks gewoon savonds met mij mee in bad gaat en dat manlief hem/haar er dan uit komt halen om af te drogen terwijl ik me nog even douche.
Wij hebben ze alle twee nog maar misschien dat ik ook wel wat spullen weg ga doen als ik ze niet gebruik straks. Maar nu natuurlijk nog niet.
Begin van de babykamer is er

Offerte voor het vervangen van de kozijnen. Ze kunnen ze ook redelijk snel plaatsen dus ik ga zo maar bellen dat het door kan gaan. En dan moeten we zelf aan de slag...
Kind tussenin slapen vind ik in ons bed gevaarlijk. Of zoals Jamillah het zegt, op een aankleedkussen met eigen dekentje.
En dat bedje wat Haai liet zien via de link lijkt me ook ideaal maar dat past hier niet aan ons bed. Dus het wordt gewoon de wieg naast mijn bed en overdag bij mij in bed. En voor voeden hoef ik mn bed niet uit

kan de baby zo pakken en weer terug leggen.