Liefie: Of ik me goed voel: nou eigenlijk niet

ik ben de hele dag door misselijk. Smorgens valt het nog wel mee, maar zodra de dag goed opgestart is begint het en het stopt pas snachts als ik genoeg geslapen heb... erg frustrerend, want we hebben niet zoveel nachtrust opt moment.
Moet zo gaan werken, morgenavond ook, maar een korte avond en vrijdag heb ik 1 nachtje. Dus zit aardig vol. neem een rol pepermunt mee omdat ik anders kokkend over de gangen loop

Eet de hele dag door, vooral snoepjes die ik op kan 'sabbelen' voor de smaak, dan gaat het nog wel.
maar ik had me voorgenomen NIET te klagen de HELE zwangerschap, dus ik stop er weer mee
Wij hebben dan wel 3 slaapkamers maar de meiden slapen op 1 kamer. Al een hele tijd, niet altijd even handig en praktisch want ze houden elkaar dus ook wakker.... vooral nu ze wat ouder zijn, maar ze vinden het zelf erg leuk en willen echt niet gescheiden worden... heb het al een paar keer gevraagd aan Sarah omdat ze nogal eens wakker gemaakt wordt door Eef, maar ze houdt het stug vol. Ik vind het prima zo eigenlijk.
Baby komt eerst op onze kamer in de wieg en daarna op de babykamer.
Ze wennen aan de geluiden. Ik dacht echt dat Sarah wakker zou worden van de bevalling toen met Eef, maar ze sliep overal doorheen, ook met de nachtvoedingen waar Eef nogal bij huilde als ze honger had.
@ liefje: bedankt!