@ Jannoek: was hier precies hetzelfde. Wit, grijs en zilver. En direct na de geboorte de rose/bloemendingen neergezet en neergelegd.
@MissF: verspreken heb ik me maar 1 keer gedaan (en dat stel had het niet door.... we hadden het over babykaartjes e.d. zei ik: 'we hebben ook voor de zekerheid het jongenskaartje gemaakt'. Ik kon mijzelf wel slaan
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Na de geboorte van Anna Sofie ernaar gevraagd, maar ze hadden het nooit gemerkt.
Maar wat ik heel lastig vond was het gissen van sommige mensen. Mijn schoonouders/zussen bleven maar bezig: 'wat wordt het... oh je verspreek je enz...' sloeg allemaal nergens op want we verspraken ons niet. En ze wisten ZOOO zeker dat het een jongetje werd

Soms denk ik wel eens.. als ik ooit weer zwanger wordt doe ik denk ik maar net of ik het niet weet wat hun betreft. Of ik zeg dat ze het niet zeker weten. (dan lieg ik niet want zeker is het nooit)
Ik vind dat mensen moeten respecteren dat je het zelf wilt weten en niet aan anderen vertellen. Zelfde dat je moet respecteren dat mensen niet willen weten wat het geslacht is.
Mijn 'best friend' is ook weer zwanger. Nu 11 weken. Ze had net ervoor een miskraam gehad en had ook met 5 weken weer een bloeding dus ze was best bang dat het mis was gegaan. Maar met de 10 weken echo was het een prachtkindje!
Ze heeft een dochtertje dat 3 weken jonger is dat ons kindje. We wilde weer tegelijk zwanger worden.. maar jah... zij hoeven elkaar maar aan te kijken en ze zijn zwanger en dat is

hier niet zo.