Moderator: Moderafo's
liefie schreef:
Ik ben op zoek naar die ouderwetse luiertruitje die je aan de achterkant met een strikje vastzet en van die pleisters ze zouden bij de hema te koop moeten zijn maar kan ze niet vinden.
Volgens de verkoopster hebben hun ze niet.
-Judith- schreef:liefie schreef:
Ik ben op zoek naar die ouderwetse luiertruitje die je aan de achterkant met een strikje vastzet en van die pleisters ze zouden bij de hema te koop moeten zijn maar kan ze niet vinden.
M'n zus kon ze ook nergens vinden...Schijnt erg moeilijk aan te komen! M'n moeder heeft de zolder overhoop gehaald, en die had er nog wat!
liefie schreef:Gewicht van een ongeboren kindje wordt heel vaak verkeerd geschat hoor ik zo vaak! Vriendin zou ook van een klein kindje bevallen kleine 6 pond bleek toch ruim 8 pond te zijn![]()
@MissF ik was ook heel erg blij dat ik klaar was met MVM maar heb het er wel voor over gehad.
Mooie buikfoto's ik heb er vanmorgen ook een gemaakt zal mijn man eens vragen om hem op de laptop te zetten (stelt echt niks voor met jullie hoor haha)
Sterretje schreef:Wat vinden jullie het voordeel van die truitjes?
Ik heb er ook nog stapel van liggen (van mijzelf van vroeger;-))
liefie schreef: De kraamweek krijgt ons kindje een rompertje aan met daaroverheen een ouderwets luiertruitje en een flanelen doek rond de beentjes gewikkeld en witte sokjes![]()
Heel ouderwets maar zo lief (vinden wij dan)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten