Leuk die buiken. Wat een verschillen hé! Grappig vind ik dat!
Hier nog geen buikfoto gemaakt. Moet het nodig doen, wil het iedere 2-4 weken op dezelfde plek doen met dezelfde kleding. Vind het leuk om het verschil dan terug te kijken.
Hier nog nooit een cursus gedaan, ben daar totaal geen typje voor. Zie die zwangere vrouwen allemaal staan kletsen op mn werk (worden beneden ook cursussen gegeven) maar het trekt me niet echt eigenlijk.
Las heel wat pg terug een vraag over indeling van werken etc. hier blijft het hetzelfde. Ik ben oproepkracht dus werk alleen als ik zin heb en oppas. We hebben vrijwel geen oppas meer nodig, ik probeer alleen te werken als 1 van de 2 thuis is. Werkt prima zo. Alleen met nachtdiensten laat ik ze wel eens logeren, is net zo handig smorgens vroeg, kan ik meteen mn bed in.
vandaag bij de kraamzorg gekeken, SHG gaat het niet worden want dan krijg ik maar 6 dagen volledige dagen hulp en moet ik de 7de en 8ste zelf bij betalen als ik nog 2 dagen hulp wil. En dat vind ik eerlijk gezegd een beetje zonde. En vind 6 dagen eigenlijk een beetje weinig...