Cursus heb ik bij Jurian nooit gedaan. Ik typ hier wel met zwanger meiden, die hoef ik niet allemaal bij elkaar te zien elke week

En voor dat hele puf gedoe hoefde het voor mij ook niet, ik wilde niet puffen, en heb het ook vertikt, ik vond het voor mij echt onnodig. Ik had mijn eigen manier wel om door die weeen heen te komen. Toen ik persweeen weg moest puffen moest het van de vk, dat vond ik zo stom. Het is dat ik niet meer goed kon praten, anders had ik gezegd dat ze op moest houden met dat te roepen. Haha, maargoed, ik ben niet een doorsnee bevaller denk ik

(of juist wel, maar komen alleen de heftige verhalen overal naar boven

)
En sowieso zou mijn man nooit meegaan naar zo'n partneravond, dus al had ik een cursus gedaan, dan had ik het niet zo leuk gevonden om alleen te zijn op een partner avond, of met een vriendin of mijn moeder ofzo. Ik had mijn man wel bijna kunnen verplichten hoor, maar ik geef hem eigenlijk ook wel gelijk dattie zich daar ongemakkelijk zou voelen
Omdat ik nu bv wil geven, ga ik heel misschien daar wel een avondje over volgen, maar eigenlijk valt alles ook wel te lezen in boeken, dat heb ik bij Jurian ook wel gedaan, ondanks dat ik geen bv zou gaan geven.
Ik heb net bij Noppies een leuk shirtje in de aanbieding gekocht. Mijn gewone shirtjes passen niet allemaal meer opeens

Ze kruipen omhoog, en dat vind ik niet zo mooi zitten. en een lang zwart vest, voor over positietopjes. Kan ik weer vooruit

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...