Tuinfluiter schreef:Helaas voor je, wij hebben niet zo'n luxe voor je
Jammer, ik had 'm zelfs bij je opgehaald

Moderator: Moderafo's
Tuinfluiter schreef:Helaas voor je, wij hebben niet zo'n luxe voor je
LauraC schreef:Ik ga het morgen nog een keer met azijn proberen. Best balen want we hebben het apparaat in Schotland gekocht en 3 jaar lang zonder problemen gebruikt (heerlijk zacht water) en we wonen hier nu 9 maanden en het ding is helemaal verkalkt
LauraC schreef:Uien Evelien? Tell me more....
Anne 80 schreef:LauraC schreef:Ik ga het morgen nog een keer met azijn proberen. Best balen want we hebben het apparaat in Schotland gekocht en 3 jaar lang zonder problemen gebruikt (heerlijk zacht water) en we wonen hier nu 9 maanden en het ding is helemaal verkalkt
Wel schoonmaakazijn he? Dat werkt heel goed vind ik.
LauraC schreef:Anne 80 schreef:LauraC schreef:Ik ga het morgen nog een keer met azijn proberen. Best balen want we hebben het apparaat in Schotland gekocht en 3 jaar lang zonder problemen gebruikt (heerlijk zacht water) en we wonen hier nu 9 maanden en het ding is helemaal verkalkt
Dat moet je dan wel kunnen krijgen hieren dat is helaas niet het geval...
Anne 80 schreef:LauraC schreef:Ik ga het morgen nog een keer met azijn proberen. Best balen want we hebben het apparaat in Schotland gekocht en 3 jaar lang zonder problemen gebruikt (heerlijk zacht water) en we wonen hier nu 9 maanden en het ding is helemaal verkalkt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten