Wat gaaf dat jullie je kindjes al zo voelen Jannoek en Liefie!
Hier zie je blijkbaar ook nog niet enorm veel, want vandaag vroeg iemand op mijn werk: heb je een nieuwe bril? Er is iets aan je gezicht dat anders is.
Dus ik zei: uhm ja, ik ben zwanger, is dat het?
En dat bleek het wel te zijn (blijkbaar verandert je gezicht daar ook door, dat had mijn man ook al wel gezien dus kon goed kloppen). Maar aan mijn buik zagen ze het niet. terwijl ik nu toch wel over ben op positiekleding. Al had ik dan vandaag een wikkeljurkje aan, daar zie je het waarschijnlijk wat minder in.
lekkende borsten heb ik geen last van. Bij Jurian ook niet gehad, heel kort na de bevalling, maar ik wilde zo erg geen bv geven, dat mijn lijf daar volgens mij gewoon op reageerde

Ik heb nooit een seconde spijt gehad dat ik geen bv heb gegeven aan Jurian. Het voelde zo niet goed.
Nu voelt het op de een of andere manier anders, ik zie het nu wel zitten. Absoluut niet ten koste van alles, en ik ga ook niet kolven op mijn werk. Dat is bijna onmogelijk. Ik kan het gewoon niet maken, hoe leuk de wetgeving ook is. Ik kan het niet maken om een half uur van de groep af te zijn en mijn collega alleen te laten, dus dat wil ik sowieso niet. Maar waarschijnlijk heb ik toch wel een week of 15 verlof, dus dat lijkt me al meer dan zat als dat lukt

Gefeliciteerd met je nichtje Petra! Eerste keer tante?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...