Hier is het nog niet veel met sophie, ze heeft nog veel pijn. Maar ja, weigert pertinent de zetpillen, dussss....
Maar goed, ze probeert wel te drinken en af en toe een ijsje te eten en zelfs een stukje (korstloos) brood en wat pap, dus zolang ze dat doet heb ik beloofd dat ze geen zetpilletje hoeft, als ze echt niet wil.
MissF, jaaa de bekende (beruchte?) gele boog hihi. Wij doen het niet zo heel vaak, maar ik vind zelf die kleffe troep niet lekker

Maar gezellig een bakje koffie (fristi voor de jongedame) drinken, vind ik dan weer wel heel leuk. Al doen we dat ook niet al te vaak hoor (is zoooo duur he

).
Schipje, pff ik weet niet precies wanneer sophie met puzzelen begon eigenlijk? Ik zou gewoon beginnen met van die houten puzzels met zo'n dopje erop (snappie?). Die zijn denk ik het makkelijkst. Maar niet ieder kind kan het even snel en/of heeft er veel interesse in (sophie vindt er weinig aan). De juf zei trouwens, dat kindjes die goed kunnen puzzelen vaak ook goed kunnen rekenen later, en andersom (slecht puzzelen, slecht rekenen).
Galateia: ach wat schattig dat "alstublieft"

En fijn dat hij zo blij is met zijn brilletje!!!
Memmem, ze moest er om 8 uur zijn s morgens, samen met nog 5 andere kindjes en ze gingen om de beurt naar boven (was bijna een fabrieksgebeuren, moet ik zeggen). Het ging echt heel snel allemaal. Rond kwart voor 9 de OK in, kwartiertje werk, nog 10 minuutjes op de verkoeverkamer en terug naar de afdeling en om half 1 alweer naar huis. Ze hoefde niet eens haar eigen kleertjes uit te doen (had ik dat maar ff geweten want haar roze hello kitty joggingpak zat helemaal onder het bloed en ik krijg de vlekken er nu niet meer uit

).
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------