Refowebkids deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 12

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 dec 2010 09:55

:-oo
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 28 dec 2010 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 dec 2010 10:18

:-({|=
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 28 dec 2010 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 dec 2010 15:29

wat wij al verwachtten, is gebeurd; beide kinderen zitten compleet onder de waterpokken :lol: Incubatietijd was 2 weken en nu zitten wij bij de familie met waterpokkenkinderen. Ze zijn er gelukkig niet zo ziek van, dat scheelt weer.

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 26 dec 2010 15:58

Nou ajl, voor jou is de kerst misschien iets minder 'sprankelend' maar ach, hopelijk wel gezellig! Sterkte ermee!

TJ, die ogen...., wat mooi!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 dec 2010 13:46

De pokken worden steeds erger. Afgelopen nacht niet veel geslapen, Hugo had enorme jeuk. Hij mocht halverwege de nacht bij ons in bed en alleen dat was al helend voor de jeuk :wink: Cato zit ook helemaal onder, ze komen op de vreemdste plekken boven.
Laatst gewijzigd door ajl op 27 dec 2010 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 27 dec 2010 15:05

ach, sterkte ermee ajl. hopelijk worden ze snel beter! (hoelang hebben kinderen gemiddeld last van de pokkies?)

mooie foto's weer TJ!

is hier iemand die weet waar je voor een meisje een leuke poncho kan kopen? ik heb bij de h&m een leuke gezien maar die zijn er alleen maar in ecru en ik wil het liefst een paarse voor emmabeth. wil er één die niet al te lang is want het moet wel een beetje draagbaar zijn. kan op internet ook nog niets vinden...
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 dec 2010 15:08

@Ajl, ai dat is vervelend zeg. Sterkte en beterschap ermee.

@Vpk, misschien zelf maken?

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 27 dec 2010 15:22

TJ, leuke foto's weer, er zitten echt een paar hele mooie tussen :D

ajl, beterschap ermee. Ik meen, dat je een dag of 5-6 hebt, dat er steeds nieuwe bij komen en ze behoorlijk hangerig kunnen zijn. De jeuk is natuurlijk ook heel vervelend. Behalve talkpoeder is er weinig dat helpt, al heb ik wel eens gehoord van een badje met zemelen maar heb het zelf nooit uitgeprobeerd.

vpk, bedoel je een poncho voor de regen, voor de kou of zo'n soort handdoek? Die laatste hebben ze vaak bij Zeeman voor een prikkie, en bij de Hema hebben ze nog wel eens regenponcho's (bijv. die rode van Jip en Janneke), of handdoeken. Maar als je er dus echt een voor de kou zoekt, dan heb ik ook niet veel tips (misschien een fleecedeken kopen en een gat erin maken? In het boek van Tilda's Winterwonderland staat een voorbeeldje, is echt heeeel simpel).
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 27 dec 2010 15:27

Evelien schreef:@Vpk, misschien zelf maken?

wel een goed idee maar ik ben niet zo superhandig.. het naaien lukt nu wel een beetje, maar breien en haken kan ik niet.. :wink:

mamavansophie schreef:vpk, bedoel je een poncho voor de regen, voor de kou of zo'n soort handdoek? Die laatste hebben ze vaak bij Zeeman voor een prikkie, en bij de Hema hebben ze nog wel eens regenponcho's (bijv. die rode van Jip en Janneke), of handdoeken. Maar als je er dus echt een voor de kou zoekt, dan heb ik ook niet veel tips (misschien een fleecedeken kopen en een gat erin maken? In het boek van Tilda's Winterwonderland staat een voorbeeldje, is echt heeeel simpel).

ik bedoel echt eentje als kleding, voor over een jurkje. mijn ouders zijn binnenkort 25 jr getrouwd, en nu heb ik voor haar een zwart jurkje gekocht, het lijfje glad en onderaan allemaal stroken (ook met tule). nu had ik daar een bolero'tje op maar vond ik niet zo leuk en nu zei iemand wat vind je van een poncho. das dus ook wel schattig. maar een fleecedeken met gat is dan niet helemaal wat ik in gedachten heb :wink: meer een soort gehaakte/gebreide oid met van die bolletjes onderaan ofzo, mooie knoop of broche erop.. zoiets
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 27 dec 2010 15:43

vpk schreef:
mamavansophie schreef:vpk, bedoel je een poncho voor de regen, voor de kou of zo'n soort handdoek? Die laatste hebben ze vaak bij Zeeman voor een prikkie, en bij de Hema hebben ze nog wel eens regenponcho's (bijv. die rode van Jip en Janneke), of handdoeken. Maar als je er dus echt een voor de kou zoekt, dan heb ik ook niet veel tips (misschien een fleecedeken kopen en een gat erin maken? In het boek van Tilda's Winterwonderland staat een voorbeeldje, is echt heeeel simpel).

ik bedoel echt eentje als kleding, voor over een jurkje. mijn ouders zijn binnenkort 25 jr getrouwd, en nu heb ik voor haar een zwart jurkje gekocht, het lijfje glad en onderaan allemaal stroken (ook met tule). nu had ik daar een bolero'tje op maar vond ik niet zo leuk en nu zei iemand wat vind je van een poncho. das dus ook wel schattig. maar een fleecedeken met gat is dan niet helemaal wat ik in gedachten heb :wink: meer een soort gehaakte/gebreide oid met van die bolletjes onderaan ofzo, mooie knoop of broche erop.. zoiets

hihi oke, dan moet het idd wel een beetje netjes zijn :mrgreen:
ik zal het in gedachten houden voor je, mocht ik ergens nog iets tegenkomen! heb er ooit een voor sophie gehad (roze gehaakte poncho) toen ze kleiner was, maar geen idee meer waar ie vandaan kwam. Mss eens op Marktplaats kijken?
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 dec 2010 16:17

Beterschap met je kinderen ajl!
vpk, ik zit niet in de meidenkleding, dus heb geen idee!

Ik heb hier 2 logees tot donderdag, wat een verschil is dat met 1 zo'n peuter zeg. Nu is het ook nog zo dat de oudste 5 is, de tweede 3 en Jurian dus 2. Ik krijg meteen weer meer respect voor moeders en vaders die hun kinderen zo dicht op elkaar hebben :D Al groei je er dan natuurlijk in, hier zijn er opeens 2 bij.
Morgen maar lekker naar het zwembad met opa (ik durf niet met 3 kinderen zonder diploma met alleen mijn man en ik te gaan, maar gelukkig wil opa ook mee, kunnen we er allemaal 1 in de gaten houden :D )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 27 dec 2010 16:29

mamavansophie schreef:
vpk schreef:

hihi oke, dan moet het idd wel een beetje netjes zijn :mrgreen:
ik zal het in gedachten houden voor je, mocht ik ergens nog iets tegenkomen! heb er ooit een voor sophie gehad (roze gehaakte poncho) toen ze kleiner was, maar geen idee meer waar ie vandaan kwam. Mss eens op Marktplaats kijken?

Ik heb er nog zo één hangen, belang bij?
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 27 dec 2010 17:57

@ VPK: Poncho's: ik heb nog een witte en rose hangen.

Net voor Anna Sofie skietjes gekocht... echt van die minidingen (50cm lang)
We zullen zien hoe het gaat. Morgen op wintersport.

Enne.. mensen die nog skipakken zoeken: bij Telstar hingen nog heel wat kinderskipakken!
(ik was helemaal verliefd op een pak, maar jah, ze heeft er al een dus manlief vond het onzin :mrgreen: )
Time flies when you have none!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 27 dec 2010 20:55

gaaf Sterretje, wintersport! Wil ook wel een keer....., alleen is het in het hoogseizoen ontzettend duur (en druk). Is skies huren niet handiger dan kopen? Of ga je vaker dan een keer per jaar?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 27 dec 2010 21:25

nou sterretje, fijne vakantie!!
*krijgt ook de kriebels, maar we houden vol dit jaar toch maar niet te gaan... :( *

als iedereen die er één evt. wil verkopen mij nou even een foto'tje wil pb'en met een vraagprijs? dan kan ik kijken of er iets bijzit wat ik zoek :mrgreen:
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”