Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:@Vpk, misschien zelf maken?
mamavansophie schreef:vpk, bedoel je een poncho voor de regen, voor de kou of zo'n soort handdoek? Die laatste hebben ze vaak bij Zeeman voor een prikkie, en bij de Hema hebben ze nog wel eens regenponcho's (bijv. die rode van Jip en Janneke), of handdoeken. Maar als je er dus echt een voor de kou zoekt, dan heb ik ook niet veel tips (misschien een fleecedeken kopen en een gat erin maken? In het boek van Tilda's Winterwonderland staat een voorbeeldje, is echt heeeel simpel).
vpk schreef:mamavansophie schreef:vpk, bedoel je een poncho voor de regen, voor de kou of zo'n soort handdoek? Die laatste hebben ze vaak bij Zeeman voor een prikkie, en bij de Hema hebben ze nog wel eens regenponcho's (bijv. die rode van Jip en Janneke), of handdoeken. Maar als je er dus echt een voor de kou zoekt, dan heb ik ook niet veel tips (misschien een fleecedeken kopen en een gat erin maken? In het boek van Tilda's Winterwonderland staat een voorbeeldje, is echt heeeel simpel).
ik bedoel echt eentje als kleding, voor over een jurkje. mijn ouders zijn binnenkort 25 jr getrouwd, en nu heb ik voor haar een zwart jurkje gekocht, het lijfje glad en onderaan allemaal stroken (ook met tule). nu had ik daar een bolero'tje op maar vond ik niet zo leuk en nu zei iemand wat vind je van een poncho. das dus ook wel schattig. maar een fleecedeken met gat is dan niet helemaal wat ik in gedachten hebmeer een soort gehaakte/gebreide oid met van die bolletjes onderaan ofzo, mooie knoop of broche erop.. zoiets
mamavansophie schreef:vpk schreef:mamavansophie schreef:vpk, bedoel je een poncho voor de regen, voor de kou of zo'n soort handdoek? Die laatste hebben ze vaak bij Zeeman voor een prikkie, en bij de Hema hebben ze nog wel eens regenponcho's (bijv. die rode van Jip en Janneke), of handdoeken. Maar als je er dus echt een voor de kou zoekt, dan heb ik ook niet veel tips (misschien een fleecedeken kopen en een gat erin maken? In het boek van Tilda's Winterwonderland staat een voorbeeldje, is echt heeeel simpel).
ik bedoel echt eentje als kleding, voor over een jurkje. mijn ouders zijn binnenkort 25 jr getrouwd, en nu heb ik voor haar een zwart jurkje gekocht, het lijfje glad en onderaan allemaal stroken (ook met tule). nu had ik daar een bolero'tje op maar vond ik niet zo leuk en nu zei iemand wat vind je van een poncho. das dus ook wel schattig. maar een fleecedeken met gat is dan niet helemaal wat ik in gedachten hebmeer een soort gehaakte/gebreide oid met van die bolletjes onderaan ofzo, mooie knoop of broche erop.. zoiets
hihi oke, dan moet het idd wel een beetje netjes zijn![]()
ik zal het in gedachten houden voor je, mocht ik ergens nog iets tegenkomen! heb er ooit een voor sophie gehad (roze gehaakte poncho) toen ze kleiner was, maar geen idee meer waar ie vandaan kwam. Mss eens op Marktplaats kijken?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten