Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 14:55

Annettje schreef:
Vin schreef:* 8) loopt door de gang 8) *

m.a.w. Dr. Vin biedt zichzelven aan als proefkonijn voor de praktijken van dr. Columbus?

Missschien is dat wel dé oplossing, Dr.Vin heeft veel onderzoek verricht m.b.t. zoenproblemen en technieken.
:mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 feb 2004 14:58

columbus schreef:Missschien is dat wel dé oplossing, Dr.Vin heeft veel onderzoek verricht m.b.t. zoenproblemen en technieken.

Begint dit niet beetje op afschuifsysteem te lijken? :wink:
ja, dat is mijn mening dan he.....

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 15:05

Annettje schreef:
columbus schreef:Missschien is dat wel dé oplossing, Dr.Vin heeft veel onderzoek verricht m.b.t. zoenproblemen en technieken.

Begint dit niet beetje op afschuifsysteem te lijken? :wink:

Nee Annetje! Het lijkt niet op een afschuifsysteem! Het is er één!!! :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 feb 2004 15:07

Maar ik heb al een echte vent gevonden!

Moeten jullie die eerst testen of ie echt genoeg is :?:
Of ie geschikt is om als therapeutisch wondermiddel te fungeren :?:
En wie gaat hem dan testen :?:
ja, dat is mijn mening dan he.....

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 15:17

Johan81 schreef:
essieee schreef:lieve columbus, wat is nu de beste manier eigenlijk om te peilen of iemand van je houd???

Idd Essieee deze vraag ligt ook op mijn lippen :!:

De beste manier om te peilen of iemand van je houd, dat houd de gemoederen wel bezig zie ik.
Dat bleek ook wel uit onze statistieken van meest gestelde vragen aan de Dr.Love die anoniem zijn binnengekomen.

Peilen, bij een auto moet je ook af en toe kijken of die nog wel genoeg olie heeft, en als dat zo is, er is genoeg olie, dan weet je dat de auto je niet laat staan, dat hij je brengt waar je moet zijn. :shock:

Bij een mens werkt dat ook zo, je moet, als je wilt weten of hij van je hou, gewoon peilen.
Dat doe je door de persoon af en toe eens flink in de neus te knijpen en niet loslaten voor de opijnlijke verklaring is afgelegd. 8)
Op andere plaatsen knijpen kan ook, maar dan bestaat het risico dat die gene het gewoon lekker vind om daar geknepen te worden. :P

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 15:19

Annettje schreef:Maar ik heb al een echte vent gevonden!

Moeten jullie die eerst testen of ie echt genoeg is :?:
Of ie geschikt is om als therapeutisch wondermiddel te fungeren :?:
En wie gaat hem dan testen :?:

eehh Annetje,
ik denk dat Dr.Rosekapje wel een goede 'tester'is, of anders 1 van onze assistente's wel bereid om met die 'echte' vent een stevig potje zoen examen af te leggen :mrgreen:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 16 feb 2004 15:33

miep19 schreef:haha eerlijk gezegt kijk ik (behalve voor schoolopdrachten) niet vaak naar de cosmos en heb ik cosmo girl gekocht uit verveling. Saaien pauzes namelijk.

Maar kan je allicht een beetje beter leren kennen.

Hallo Miep19,

Ik zal me voorstellen eventjes, dat is wat makkelijker mochte n we ooit afspreken om een keer wat geks te gaan doen.
Ik ben dus Cash, en ik ben gek op hobby's. Ook ben ik heel creatief, ik schilder ook graag, liefst stillevens, appels op een schaal maar dan wel opgegeten appels.
verder werk ik niet graag, want ik vind dat werken niet nodig en niet goed voor je is.
hoe verdien ik dan mijn dagelijks brood? dat kan ik hier niet zeggen want dan stop iedereen met werken.

nog een vraag aan Dr.Rosekapje, ik wil nog iets veranderen aan een antwoord van het interview. kan dat nog voor het geplaatst word?

groeten
Cash

mirjamvandorp
Mineur
Mineur

Berichtdoor mirjamvandorp » 16 feb 2004 17:11

Probeer volgende keer je shawltje niet om te hebben (als je die hebt), doe je haar los, verf je make-up scheef, probeer een kleurspoeling. Kortom: doe wat aan je onschuldige image! Probeer het eerst een beetje subtiel, je hoeft niet meteen helemaal los te gaan. Mocht de subtiele aanpak niet baten dan verwijs ik je graag weer door naar Dr Columbus

Warme groet,

Voor alle duidelijk eerst even ik heb GEEN sjaaltjes.......ik HAAT sjaaltjes namelijk evenzeer als busschauffeurs :mrgreen:

Maarreh vandaag was dan de grote dag aangebroken dat ik het voorrecht had om weer eens een aantal busritjes te maken met mijn overheerlijke busschauffeurs :mrgreen:

Ik had van te voren veel moed verzameld om uw acties ten uitvoer te brengen geachte doctor Vin.
Echter de moeder natuur kwam al met een oplossing (ff voor de duidelijkheid ik ben niet zo'n halve zool die moeder aarde of moeder natuur aanbid ofzo) maar ik kreeg zaterdagavond spontaan last van hooikoorts.......waar ik nu nog last van heb en waardoor ik dus genoodzaakt was me busritjes vaarwel te zeggen..........

Zo zie je maar weer maakt u geen zorgen voor de dag van morgen of zoals me meester vroeger in de goede oude tijd zei: een mens lijd het meest door het lijden dat men vreest (of zoiets was het geloof ik)

Dit moet wel iets bovennatuurlijks zijn (nu lijk idd wel zon halve zool die moeder aarde aanbid) want waar komt hooikoorts vandaan in deze tijd van het jaar???
He died for me, I life for Him!

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 16 feb 2004 17:17

columbus schreef:
kipje18 schreef:Lieve Dr Columbus,

Ik zit met een levensgroot probleem!!!!!!

Ben pasgeleden mn oude buurman weer tegengekomen. Opzich niet zo erg zou je zeggen. Maar die man brengt nare herinneringen bij me op. Ik ging toen ik klein was (niet alleen, met wat buurkinderen) de buurtjes af om liefdessnoeppies te halen. Maar van die ene buur kregen we NOOIT snoeppies, hij joeg mij altijd weg met zn grote enge stok!!

En iedere keer als ik hem nu tegenkom komen die herinneringen weeer boven.

Hellup mij want ik weet niet meer wat ik hiermee moet!!!

Hallo Kipje18

Die buurman van vroeger hé, die heb ik ff gepolst, en ik weet nu waarom hij soms zo reageerde. :oops:
Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom hij zo deed? Die buurman was net getrouwd dus had lange, zware nachten. 8) Plus het feit van smorgens vroeg uit bed, keihard werken enz. :?
Niet om mezelf schoon te praten maar pas getrouwd zijn is heel zwaar!!! :D

Maar weet je wat je moet doen Kipje18? Ga naar die buurman, je weet waar hij nu woont, het is vlakbij, en ga eens een snoepje halen bij hem (zonder de andere kinderen!!!!! :P ).
Dat is de manier om over dat jeugdtrauma heen te komen!

O ja, die stok, joh, dat was een gewone base ball knuppel! Meer niet! :mrgreen:

Ik heb dus vanmiddag gelijk maar al mn moed hiervoor verzameld om ff bij mn oude buur langs te gaan. Zwetend fietste ik over de dijk, steeds langzamer en langzamer. (normaal ben je er binnen 5 min, nu was het wel een half uur). :? :?
Toen stond ik daar dus voor die deur, ik zag de man al zitten. :) :) Dacht, hij is wel wat ouder en kaler geworden :oops: :wink: . Maar zag er aardiger uit dan ik had verwacht.
Ik belde aan, en werd uitgenodigd om binnen te komen. Tot dusver kon ik mijn zenuwen nog in bedwang houden.... Ik zette mijn voet over de drempel...... en zag ik daar die knuppel. Ik kreeg het spaans benauwd en pakte mn fiets en ging snel weer weg.
Nu durf ik die man helemaal nooit meer onder ogen te komen... :!: :!:

Lieve dokter hoe moet ik hier nu weer mee omgaan :?: :?: :?:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 16 feb 2004 18:02

columbus schreef:

Ben pasgeleden mn oude buurman weer tegengekomen. Opzich niet zo erg zou je zeggen. Maar die man brengt nare herinneringen bij me op. Ik ging toen ik klein was (niet alleen, met wat buurkinderen) de buurtjes af om liefdessnoeppies te halen. Maar van die ene buur kregen we NOOIT snoeppies, hij joeg mij altijd weg met zn grote enge stok!!

Hallo Kipje18

Die buurman van vroeger hé, die heb ik ff gepolst, en ik weet nu waarom hij soms zo reageerde. :oops:
Heb je jezelf wel eens afgevraagd waarom hij zo deed? Die buurman was net getrouwd dus had lange, zware nachten. 8) Plus het feit van smorgens vroeg uit bed, keihard werken enz. :?

Maar weet je wat je moet doen Kipje18? Ga naar die buurman, je weet waar hij nu woont, het is vlakbij, en ga eens een snoepje halen bij hem (zonder de andere kinderen!!!!! :P ).

of gewoon lekkere nootjes :!:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 18:17

kipje18 schreef:
columbus schreef:

Hallo Kipje18

Ik heb dus vanmiddag gelijk maar al mn moed hiervoor verzameld om ff bij mn oude buur langs te gaan. Zwetend fietste ik over de dijk, steeds langzamer en langzamer. (normaal ben je er binnen 5 min, nu was het wel een half uur). :? :?
Toen stond ik daar dus voor die deur, ik zag de man al zitten. :) :) Dacht, hij is wel wat ouder en kaler geworden :oops: :wink: . Maar zag er aardiger uit dan ik had verwacht.
Ik belde aan, en werd uitgenodigd om binnen te komen. Tot dusver kon ik mijn zenuwen nog in bedwang houden.... Ik zette mijn voet over de drempel...... en zag ik daar die knuppel. Ik kreeg het spaans benauwd en pakte mn fiets en ging snel weer weg.
Nu durf ik die man helemaal nooit meer onder ogen te komen... :!: :!:

Lieve dokter hoe moet ik hier nu weer mee omgaan :?: :?: :?:

Kipje, Kipje!! :wink:

Heel moedig van je om direct op de fiets te stappen om bij ‘die man’ een snoepje te gaan halen en zodoende op die manier over je jeugdtrauma heen te stappen! 8)
Maar eeh, zo oud en kaal is ‘die man’ toch niet?? :oops:
Enneehh, dat ie nu aardiger leek dan verwacht heeft een reden! Ik denk dat ‘die man’liever heeft dat een meisje van 19 een snoepie kom halen dan een meisje van 9 :P

Je was zover! Je stond met 1 voet al binnen!
Maar je hebt het niet goed begrepen, die knuppel was om de confrontatie met het verleden aan te gaan! Je had de volgende stap moeten zetten, die knuppel een aai geven, dan was die knuppel je vriendje geworden, dan had je gezegd ‘lief knuppeltje, niet meer stout!!, anders zal Kipje je ff een knal geven!’ :mrgreen:

Maar het is nog niet te laat, je kan nog een poging wagen, ik zet die knuppel wel ff achter de deur. En ‘die man’ heeft hele lekkere snoepies!

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 16 feb 2004 18:18

Heeft die buurman geen hoenderhok? Kun je de knuppel in het hoenderhok gooien :mrgreen:.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 18:24

Gandalf schreef:Heeft die buurman geen hoenderhok? Kun je de knuppel in het hoenderhok gooien :mrgreen:.

Nee, wel een stok :mrgreen: :mrgreen: maar die uitdrukking 'met de kip op ........ gaan' die ken je ook wel denk ik :mrgreen:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 feb 2004 18:34

of gewoon lekkere nootjes

De dokter is van alle markten thuis Johan!! 8) :wink:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 16 feb 2004 18:45

Kijk dan! Niet normaal zeg! Die dokter heeft een grote spuit!
:(
Ik vond em in t begin al eng! toen wist ik nog niet waarom, maar nu weet ik het! mijn gevoel bedriegt me nooit!

Terug naar “Archief”