Heb het normaal eigenlijk alleen 's zomers wel 's (voor m'n gevoel als ik te weinig gedronken heb) maar nu is het geen zomer dus zal het wel te linken zijn aan de zwangerschap

@jamillah, jullie zijn zeker origineel! 1x in 20 jaar. Bizar weinig

Moderator: Moderafo's
jamillah schreef:We hebben het er niet om gedaan hoor. Maar ik zag dat Gerlinde ook niet zo heel erg veel voor komt.![]()
Ben sinds vanmorgen best een beetje opgelucht. De dokter kon vorige week het hartje niet horen en wilde dat ik toch vandaag terug kwam voor de zekerheid. Omdat ik nu 14 halve week ben had ze zoiets van dan wil ik het wel horen. Dus net zenuwachtig er naar toe en.. een mooi stoomtreintje gehoord!
Jannoek schreef:Succes met wachten schipje!
Heeft iemand trouwens ervaringen met de Lodger Shelter? Met de zoekfunctie kan ik niet echt ervaringen vinden...
Lijkt mij zo handig omdat je die in de maxi cosy én als draagdoek kan gebruiken. Met het oog op dat we op de 2e verdieping wonen lijkt me dat wel gesleep schelen...
Positieve ervaringen met andere draagdoeken/zakken hoor ik ook graag!
Jannoek schreef:@ Schipje; je hebt nu ook katoenen draagdoeken van Lodger, dag lijkt me wel fijner, zou anders sowieso voor de katoenen gaan!
Die draagdoek ziet er ook mooi uit! Vraag me alleen af hoe je een heel kleintje daar in draagt?
Schipje schreef:Ik moet er idd niet aan denken om dat te krijgen tijdens de bevalling, heb je dat gehad dan ppm?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten