Ik heb in dat programma heel wat meer verdraagzaamheid gezien dan hier in de reacties van vandaag...
Toch maar weer eens kijken of ik zelf de vruchten van de Geest in mezelf herken...
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:quote="schelpje3"]Jo'tje schreef:Ja, de mensen bij jou op de markt hebben uiteraard helemaal gelijk.
Gordon is een atheïstische relnicht en de EO is helemaal geschift dat ze denken dat God iets met hem te maken wil hebben.
Ik stop alvast met deze manier van discussiëren, want op die manier heb ik er echt geen zin in.
Als je Andries Knevel in één adem noemt met Op Zoek naar God heb je echt geen idee waar je over praat namelijk.
Behalve dan dat je misschien weet dat het allebei ergens iets met de EO te maken heeft.
A.K. is anders wel HET gezicht van de EO![]()
De mensen waar ik over sprak (niet van de markt !, wat een denigrerende opmerking trouwens) hadden het programma wel gezien en hadden daar een prima onderbouwd commentaar over ! "op de straat" stond tussen aanhalingstekens, zoals je kon lezen.
schelpje3 schreef:Ik ben niet bevooroordeeld, hij zei dat hij gewoon zijn eigen uitdrukkingen ging gebruiken ! Ik heb toch ook geen reactie op de inhoud gegeven ?
Nee ik heb totaal geen behoefte aan aanhaken.
Gordon is altijd wel in voor choquerende programma's, dan is hij voluit homo, dan wil hij toch weer kinderen en eigenlijk een vrouw pffft
Die jongen heeft een ziekelijke manier van aandacht zoeken, is altijd in de contramine, roept de vreselijkste dingen over allerlei mensen.
Als de Heere iemand stilzet, hetzij actief, hetzij passief, horen we daar van !
En hebben we A Knevel en consorte niet nodig.
Ik heb trouwens ook nog mensen "op de straat" over het programma gehoord, en ik wist dus zeker dat ik niks gemist heb![]()
Ik gun Gordon DE verandering, maar dat gaat echt niet op deze manier.
En dat jongeren zouden aanhaken, daar geloof ik niets van, gezien de commentaren die ik gehoord heb.
Schelpje3 schreef:Ach ja, wiens brood men eet, wiens woord met spreekt ....
meboy schreef:Aaargh! Ik wíl me niet eens meer christen noemen, laat maar! Ik ben dat doodanalyserende, zure, oordelende, harde, onvermurwbare gedoe zó zat!!!! Dat wil je niet weten...
Is er nog iets van warmte, iets van vonk, iets van leven, iets van ontferming, mededogen, vreugde, vrede etc? Of moet ik dat bij de wereld en de boedhisten gaan halen? Ik neem het die mensen niet eens meer kwalijk dat ze niet in het wespennest van evangelisch en reformatorisch nederland willen stappen; blijf er alsjeblieft MIJLENVER vandaan! Dan ren ik met je mee totdat we er niets, maar dan ook niets meer van horen!
meboy schreef:Aaargh! Ik wíl me niet eens meer christen noemen, laat maar! Ik ben dat doodanalyserende, zure, oordelende, harde, onvermurwbare gedoe zó zat!!!! Dat wil je niet weten...
Is er nog iets van warmte, iets van vonk, iets van leven, iets van ontferming, mededogen, vreugde, vrede etc? Of moet ik dat bij de wereld en de boedhisten gaan halen? Ik neem het die mensen niet eens meer kwalijk dat ze niet in het wespennest van evangelisch en reformatorisch nederland willen stappen; blijf er alsjeblieft MIJLENVER vandaan! Dan ren ik met je mee totdat we er niets, maar dan ook niets meer van horen!
meboy schreef:Aaargh! Ik wíl me niet eens meer christen noemen, laat maar! Ik ben dat doodanalyserende, zure, oordelende, harde, onvermurwbare gedoe zó zat!!!! Dat wil je niet weten...!
Optimatus schreef:meboy schreef:Aaargh! Ik wíl me niet eens meer christen noemen, laat maar! Ik ben dat doodanalyserende, zure, oordelende, harde, onvermurwbare gedoe zó zat!!!! Dat wil je niet weten...!
Toe, Meboy. Christen ben je omwille van Christus, niet omwille van andere mensen.
Bovendien, het alternatief voor christen (van Christus) zou Jezuïet (van Jezus) zijn, maar de Jezuïten waren ook niet bepaald de meest verdraagzamen aller christenen.
JeeWee schreef:Beetje triest schelpje, dat je zelfs zonder iets gezien te hebben, je oordeel al weer klaar hebt. Je baseert je mening slechts op wat je leest in de roddelrubrieken die je uiteraard slechts van de buren krijgt.
'Zaait aan alle wateren'. En dat is wat de EO doet. Met alle beperkingen van het publieke bestel, die er zijn.
Ze grijpen de kans om een breed publiek te breuken op de jongerenzender Ned.3
En dan kunnen wij alleen maar bidden dat God dit wil zegenen.
Probeer nou toch eens voorzichtig te zijn met je harde oordelen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten