Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Wat heeft dat met Iran te maken?
Antoinette schreef:scheermes schreef:Antoinette schreef:@ Henkie,
Ik ben het weer roerig met je eens!
Als het kalf verdronken is ...
Gewoon wachten tot ze de boel plat bombarderen met nucleaire wapens?
En dan zien ze wel verder.
Ik ben meer van het "beter voorkomen dan genezen"
Dus het is beter onschuldige mensen te vermoorden dan het gevaar lopen dat "onze" onschuldige mensen misschien vermoord worden?
Nee
scheermes schreef:Antoinette schreef:scheermes schreef:
Dus het is beter onschuldige mensen te vermoorden dan het gevaar lopen dat "onze" onschuldige mensen misschien vermoord worden?
Nee
Hoe had je het dan in gedachten? Je kunt niet zomaar nucleaire fabrieken in Iran vernietigen plus de kennis ervan zonder dat daar veel onschuldige burgers bij omkomen. Zolang er nog geen oorlog is, bestaat altijd nog de kans dat die ook niet komt. Als je de oorlog start weet je het zeker.
Antoinette schreef:Je vraagt wat beter is, en nee het is niet beter om onschuldige mensen te vermoorden dan het gevaar te lopen dat onze onschuldige mensen misschien vermoord worden.
Het is als kiezen tussen 2 verkeerde dingen.
Wat is er dan mis om te kiezen voor je eigen Vaderland?
Is dat raar?
Antoinette schreef:Is dat egoïstisch, strijden voor de God van Israël in eigen land als je christen bent.
Je moet het probleem aanpakken bij de wortel. Iran heeft daar een flinke wortel zitten.
Antoinette schreef:Ik sprak onlangs een Iranees, hij heeft me gewaarschuwd.
Strijd voor je geloof! Wij hebben het af laten pakken ons land is nu verislamiseerd.
Is dat wat jij ook wil?
Antoinette schreef:Als moslims aan de macht komen kun je maar net doen wat ze zeggen, of je kop eraf.
Dat is het doel van de geest die achter islam zit, ik hoop dat je dat nog een keer gaat inzien.
Antoinette schreef:De wortel is zo rot als een mandje.
Ik ga ook om met moslims, het zijn lieverds van mensen, maar ze zijn voor het lapje gehouden door satan.
Ik probeer met de liefde te laten zien, dat ons geloof anders is.
Wij mogen in vrijheid leven eeuwig, hun weten dat nog niet eens.
Dat is toch zielig! Je zou je eens moeten inleven in een moslim, je hebt een zwaar leven dat kan ik je zeggen!
Je weet nooit zeker of je gered bent, het is slopend, en uit frustratie gaan ze gekke dingen doen omdat ze denken
allah die niet eens bestaat te kunnen behagen.
Antoinette schreef:Optimatus schreef:Wat heeft dat met Iran te maken?
Dat wat er in het midden-oosten gebeurd en gaat gebeuren al lang geprofeteerd is.
Ik hoef jou denk ik niet te gaan vertellen waar dan, ik heb die discussie al eens eerder met je gevoerd over Israël.
Je moet zelf weten of je wel/niet gelooft in profetieën, ik geloof er wel in.
Veracht de profetieën niet, God wil ons door middel van profetieën waarschuwen voor wat komen gaat.
Zo kun je berusten in hetgeen niet leuk is, vreselijk is soms, maar het zijn de dingen die moeten gebeuren
voordat Jezus terug komt.
Satan is immers degene die de veroorzakers is van alle ellende, ik geloof dat we niet te strijden hebben tegen vlees en bloed
maart tegen de machthebbers van de geestelijke wereld.
Maar als mensen koppig zich steeds laten inspireren door de foute geesten van de geestelijke wereld, moeten we ingrijpen.
We mogen nog steeds voor onszelf opkomen, en ja meneer Wilders is een van de weinigen die in de gaten heeft, dat als we
geen stokje steken voor de moslimcultuur die zich dermate snel ontwikkeld, dat wij vrouwen over een paar jaar of allemaal met een hoofddoekje oplopen of vervolgd worden als we dat niet doen.
De geest van allah is geen lieve vrije geest, het is een foute geest, die zich nu nog gedeist moet houden.
Maar als hij ontploft, is het gedaan met onze "Godsdienstvrijheid".
Yael schreef:...
...
Hoe kom je daarbij dat Amerika alles goedkeurt wat Israel doet?
...
...
Laten we erop gaan wachten totdat we het zeker weten.![]()
Overigens hoop ik dat er in Iran een verandering van binnenuit komt, zodat er heel geen aanval of dergelijks nodig is...
Wie zegt dat Israel kernwapens bezit?![]()
Yael schreef:Tja wie kaatst moet de bal verwachten. (Trouwens de smiley zegt toch al iets?)
Ik weet niet in hoeverre je geïnteresseerd bent met wat er zich in het Midden Oosten afspeelt anders is dit boek zeker het lezen waard.
Optimatus schreef:Antoinette schreef:Optimatus schreef:Wat heeft dat met Iran te maken?
Dat wat er in het midden-oosten gebeurd en gaat gebeuren al lang geprofeteerd is.
Ik hoef jou denk ik niet te gaan vertellen waar dan, ik heb die discussie al eens eerder met je gevoerd over Israël.
Je moet zelf weten of je wel/niet gelooft in profetieën, ik geloof er wel in.
Veracht de profetieën niet, God wil ons door middel van profetieën waarschuwen voor wat komen gaat.
Zo kun je berusten in hetgeen niet leuk is, vreselijk is soms, maar het zijn de dingen die moeten gebeuren
voordat Jezus terug komt.
Satan is immers degene die de veroorzakers is van alle ellende, ik geloof dat we niet te strijden hebben tegen vlees en bloed
maart tegen de machthebbers van de geestelijke wereld.
Maar als mensen koppig zich steeds laten inspireren door de foute geesten van de geestelijke wereld, moeten we ingrijpen.
We mogen nog steeds voor onszelf opkomen, en ja meneer Wilders is een van de weinigen die in de gaten heeft, dat als we
geen stokje steken voor de moslimcultuur die zich dermate snel ontwikkeld, dat wij vrouwen over een paar jaar of allemaal met een hoofddoekje oplopen of vervolgd worden als we dat niet doen.
De geest van allah is geen lieve vrije geest, het is een foute geest, die zich nu nog gedeist moet houden.
Maar als hij ontploft, is het gedaan met onze "Godsdienstvrijheid".
Welke profetieën bedoel je precies (graag met verwijzingen).
En waarom zouden die niet al bij de val van het Rijk der Sassiniden (onder de voet gelopen door de Arabieren) of de ineenstorting van het Osmaanse Rijk in vervulling zijn gegaan? Ik vind het namelijk nogal arbitrair om juist de huidige situatie aan profetieën op te hangen.
Optimatus schreef:En de gevraagde Bijbelteksten bij het bovenstaande?
Faramir schreef:Optimatus schreef:En de gevraagde Bijbelteksten bij het bovenstaande?
En ik ben wel benieuwd of dit van een website komt (dan graag bronvermelding) of dat dit zelf geproduceerd is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten