De PVV wil dat het Westen Iran aanvalt "om onze vernietiging te voorkomen."
Wat vinden we daarvan?
Zelf stel ik voor dat de anderhalf miljoen PVV kiezers de frontlinie gaan vormen. Deze tactiek heeft ten tijde van de kruistochten ook goed gewerkt.
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Henkie, een beetje strateeg weet, dat je een oorlog vanuit de lucht niet kunt winnen.
Optimatus schreef:De PVV wil dat het Westen Iran aanvalt "om onze vernietiging te voorkomen."
Wat vinden we daarvan?
Zelf stel ik voor dat de anderhalf miljoen PVV kiezers de frontlinie gaan vormen. Deze tactiek heeft ten tijde van de kruistochten ook goed gewerkt.
Optimatus schreef:In 2003 dacht men Irak ook op deze manier aan te kunnen pakken.
Gevolg: een grote, rokende puinhoop te midden van een machtsvacuüm, waarbinnen terrorisme welig kan tieren.
Irak is een grote zandbak met wat bergen in het noorden en oosten.
Iran is een natuurlijk fort, omringd door grote bergketens.
Henkie, een beetje strateeg weet, dat je een oorlog vanuit de lucht niet kunt winnen.
Faramir schreef:Ik vind echter dat Iran een soevereine staat is en zolang zij geen (buur)landen militair aanvalt mag doen en laten binnen haar grenzen (met inachtneming van de mensenrechten of iig een groot deel daarvan). Een aanval lijkt me dus geen goed idee, moreel ook verwerpelijk.
Optimatus schreef:Henkie, een beetje strateeg weet, dat je een oorlog vanuit de lucht niet kunt winnen.
Dat hangt ervan af. Je moet immers definiëren wat "winnen" hier inhoudt. Als daarmee bedoeld wordt het bezetten van een land en je het hele land aan je wil onderwerpen, dan is duidelijk dat je daarvoor niet genoeg hebt aan de luchtmacht.Optimatus schreef:Henkie, een beetje strateeg weet, dat je een oorlog vanuit de lucht niet kunt winnen.
Mocht mijn vermoeden onjuist zijn dan moeten we denk ik als Christenen de handen ineen slaan en eeen flinke dosis liefde bij de de dames en heren PVV'ers door de brievenbus spuiten.
TheKeimpe schreef:Mocht mijn vermoeden onjuist zijn dan moeten we denk ik als Christenen de handen ineen slaan en eeen flinke dosis liefde bij de de dames en heren PVV'ers door de brievenbus spuiten.
Dat is dan weer eens iets anders door de brievenbus dan de urine van Lucassen
henkie schreef:Dat klinkt natuurlijk uitmuntend politiek correct maar het is gewoon erg dom om te wachten tot de bommen je om de oren vliegen. In het geval van een nucleaire bom is het niet alleen dom maar ook te laat.
Wacht je ook met het verjagen van een inbreker tot hij naast je bed staat met zijn zakken vol met jouw spullen of deel je al een tikje uit als hij met een koevoet aan je raam staat te wrikken met een bivakmuts op?
Optimatus schreef:In 2003 dacht men Irak ook op deze manier aan te kunnen pakken.
Gevolg: een grote, rokende puinhoop te midden van een machtsvacuüm, waarbinnen terrorisme welig kan tieren.
Irak is een grote zandbak met wat bergen in het noorden en oosten.
Iran is een natuurlijk fort, omringd door grote bergketens.
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten