Positielegging is 9.95 bij de prenatal goedkoper dan mijn gewone leggings die ik in de zomer/lente draag

En een grotere maat panty helpt niet ik heb ze altijd van de Hema maar dan zit het nog zo strak kan ze wel over mijn navel heen dragen maar zit voor geen meter en heel laag gaan ze afzakken

Maar zo is het opgelost ben er erg blij mee en heb nog een leuk grijs hempje voor 4 euro en nog een shirt met lange mouwen voor 9 euro allemaal leuk meegenomen

@Elvira dat is wel lekker relax om zo te werken tot aan je verlof geniet er nog even van

Maar als ik zo aan het werk ben heb ik niet eens door dat ik zwanger ben dus dat is wel fijn daar zal straks wel verandering in komen als mijn buik in de weg gaat zitten met bukken enz.
@Jannoek grappig dat er al zo lang geen zwangere geweest zijn werken er weinig vrouwen bij jou? Wij werken met 43 vrouwen maar ik ben wel op 1 na de jongste. 1 collega verwacht de 2de en die andere collega de eerste dus dat is ook allemaal nieuw en spannend ook omdat zei net als ik van de zomer een miskraam gehad heb rond de 9 weken en zei verliest nu al weken bloed maar alles is gewoon goed met het kindje gelukkig zijn ze op het werk erg flexibel en werkt ze maar halve dagen tijdelijk.