Je jurk hoeft dus niet besteld te worden? Dan kan het daar in ekl geval niet mis gaan

Succes met wachten

Moderator: Moderafo's
Jannoek schreef:Leuk dat jij ook zo enthousiast over Hip! bent! Ik raad het ook echt iedereen die gaat trouwen aan
Je jurk hoeft dus niet besteld te worden? Dan kan het daar in ekl geval niet mis gaan![]()
Succes met wachten
jaccootje85 schreef:Jannoek schreef:Leuk dat jij ook zo enthousiast over Hip! bent! Ik raad het ook echt iedereen die gaat trouwen aan
Je jurk hoeft dus niet besteld te worden? Dan kan het daar in ekl geval niet mis gaan![]()
Succes met wachten
tIs gewoon een leuke zaak! En goed bereikbaar. Leuke hulp in de winkel en ze nemen alle tijd voor je.
Mn jurk hoeft idd niet besteld te worden. kBen benieuwd wanneer k die jurk weer een keer aan mag![]()
-Judith- schreef:jaccootje85 schreef:Jannoek schreef:Leuk dat jij ook zo enthousiast over Hip! bent! Ik raad het ook echt iedereen die gaat trouwen aan
Succes met wachten
tIs gewoon een leuke zaak! En goed bereikbaar. Leuke hulp in de winkel en ze nemen alle tijd voor je.
Mn jurk hoeft idd niet besteld te worden. kBen benieuwd wanneer k die jurk weer een keer aan mag![]()
Leuk is dat hé!
Ik kan ook niet wáchten tot januari! Dan is m'n jurk in de goede maat binnen, en dan kan ik 'm dus weer aan...Van 't weekend nog weet zitten zwijmelen bij de foto's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten