Trouwen, tips enz. deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Trouwen, tips enz. deel 3

Berichtdoor Jannoek » 06 dec 2010 10:26

Leuk dat jij ook zo enthousiast over Hip! bent! Ik raad het ook echt iedereen die gaat trouwen aan :-)
Je jurk hoeft dus niet besteld te worden? Dan kan het daar in ekl geval niet mis gaan ;-)

Succes met wachten ;-)

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 06 dec 2010 11:01

Jannoek schreef:Leuk dat jij ook zo enthousiast over Hip! bent! Ik raad het ook echt iedereen die gaat trouwen aan :-)
Je jurk hoeft dus niet besteld te worden? Dan kan het daar in ekl geval niet mis gaan ;-)

Succes met wachten ;-)

tIs gewoon een leuke zaak! En goed bereikbaar. Leuke hulp in de winkel en ze nemen alle tijd voor je.
Mn jurk hoeft idd niet besteld te worden. kBen benieuwd wanneer k die jurk weer een keer aan mag :wink: :lol:
Szent az Úr

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 06 dec 2010 14:00

jaccootje85 schreef:
Jannoek schreef:Leuk dat jij ook zo enthousiast over Hip! bent! Ik raad het ook echt iedereen die gaat trouwen aan :-)

Succes met wachten ;-)

tIs gewoon een leuke zaak! En goed bereikbaar. Leuke hulp in de winkel en ze nemen alle tijd voor je.
Mn jurk hoeft idd niet besteld te worden. kBen benieuwd wanneer k die jurk weer een keer aan mag :wink: :lol:

Leuk is dat hé!

Ik kan ook niet wáchten tot januari! Dan is m'n jurk in de goede maat binnen, en dan kan ik 'm dus weer aan...Van 't weekend nog weet zitten zwijmelen bij de foto's :mrgreen:

Maneah
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Maneah » 06 dec 2010 17:36

Oh, het is zo januari joh :)
Ik moet nog wachten tot maart.. dan is m'n jurk zoals ik 't wil hebben!
Maar 'k mocht van de verkoopster ook eerder bellen voor een afspraak, als ik bijvoorbeeld
even m'n jurk wil passen om te kijken hoe ie ook alweer is/zit!
Echt een geweldig mens, die verkoopster! :D

Hebben jullie verder alles al geregeld, Judith?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 07 dec 2010 16:24

-Judith- schreef:
jaccootje85 schreef:

Succes met wachten ;-)

Leuk is dat hé!

Ik kan ook niet wáchten tot januari! Dan is m'n jurk in de goede maat binnen, en dan kan ik 'm dus weer aan...Van 't weekend nog weet zitten zwijmelen bij de foto's :mrgreen:

Ik zit ook regelmatig te zwijmelen bij de foto's hoor! hahaha! :lol: tWas ook gewoon superleuk, want mn broertje en zn vriendin waren er ook bij. En die vriendin is echt een fotograaf van hier tot gunter... die zet werkelijk waar alles op de foto! Dus ze verbouwde zo'n beetje die halve winkel voor een paar foto's :-oo Was wel superleuk! :mrgreen:
Szent az Úr

Nelly91
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nelly91 » 09 dec 2010 13:05

Ik heb net een eerste pasafspraak gemaakt in de kerstvakantie om mijn trouwjurk uit te zoeken bij Hip!Weddingdesign.. Spannend!

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 09 dec 2010 13:31

@ Nelly 91: leuk! Heb je al een beetje een idee wat je wilt?

Nelly91
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nelly91 » 09 dec 2010 14:08

Ja, ik heb wel wat ideeen.. Alleen het is wel lastig omdat we waarschijnlijk in de herfst gaan trouwen, dus het waarschijnlijk wel koud is.. En ik ben echt een koukleum! Je hebt mensen die dan zeggen: als je je droomjurk aanhebt maakt het toch niet uit als je het koud hebt? Maar ik denk niet dat dat bij mij zo is.. Dus daar moet ik nog even over nadenken. Tips zijn welkom!
Ik houd ook helemaal niet van jasjes (wel bij anderen maar niet bij mij), en niet van die bontstolagevallen.. Dus dat wordt nog een beetje zoeken denk ik.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 dec 2010 14:14

dat had ik ook, ik vondt van die jasjes ook niks en ik heb zo'n bontgeval aan gehad maar dat stond afschuwelijk. Ik had een soort van jasje achtig iets over m'n jurk heen:

Afbeelding

(kweet niet of het duidelijk is hoor)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 09 dec 2010 14:20

Ik had een stola en die had ik op mijn rug vastgeknoopt. Ik wilde inderdaad geen jasje, maar ik wilde toch wat netjes voor in de kerk.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 dec 2010 14:22

Ik had gewoon lange mouwen en was daar ook blij om. Wij zijn getrouwd op 3 maart en toen lag er echt een enorme lading sneeuw.

Nelly91
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nelly91 » 09 dec 2010 14:24

Hmm zo'n jasje als Evelien vind ik dan idd wel mooi! En een stola is ook wel een goed idee, die kan je ook gewoon afdoen bv 's avonds ofzo. Ik vind soms lange mouwen ook wel mooi, maar het staat al snel wat stijver vind ik. Iets met kant vind ik dan wel mooi, alleen dat is weer kouder.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 09 dec 2010 14:41

Vrienden van ons trouwden in november. De bruid was ook nogal kouwelijk en ze wilde geen jurk met lange mouwen (ook niet mouwloos, maar er tussenin). Nu staat ze op alle foto's met blauwe lippen en van die rood/blauw gevlekte wangen :mrgreen: ...
'k Wil niet zeggen dat ze dat had kunnen voorkomen door lange mouwen te nemen, maar je moet wel een beetje rekening houden met het seizoen natuurlijk. Iets wat je evt. uit kunt trekken (dus jasje of stola) is dan dan een goed oplossing, denk ik.
Zelf trouwden we in september en ik had een jurk met driekwart mouw. Die mouwen hadden achteraf gerust korter gemogen, want het was juist op onze trouwdag stralend weer!

Nelly91
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Nelly91 » 09 dec 2010 14:46

Haha ik ken ook zo iemand.. trouwde in maart en toen was het net boven het vriespunt denk ik. Ze had een jurk zonder mouwen, en 's avonds waren haar armen helemaal blauw! Dat is toch wel een beetje jammer vind ik dan.

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 09 dec 2010 14:53

Tja, daar kun je op wachten denk ik dan...normaal loop je ook niet mouwloos in de winter...
Laagjes is dan idd wel handig, dat kan je 's avonds lekker uit doen.

Ik had ook een soort van jasje, lijkt in de verte wel op die van Evelien. Twas i.e.g transparante stof (waardoor je mijn jurk eronder zag) met wat licht wijdt uitlopende mouwen.

Terug naar “Archief”