Hier ben ik al wel uit de kleuren voor de babykamer. Ik heb de gele gordijnen en het gele hemeltje van Jurians oude kamer nog wel liggen, maar in de kamer waar baby 2 gaat slapen, ligt al een oud hout kleurige laminaatvloer en hangen taupe kleurige jaloezieen. En die wil ik daar houden, want ik ben zo'n zeikerd, die wil dat alle ramen aan de voorkant dezelfde kleur en zelfde soort raambekleding heeft

En dat is overal taupe en overal jaloezieen. Dus die moeten blijven. We hebben nog een enorme bak verf van beneden staan, dus die komt op 1 of 2 muren, alleen de iets lichtere variant dan nu in de keuken zit (die had ik net verkeerd gekocht

). Dan wordt de muur die nog glad gemaakt moet worden behangen, met iets van taupe/wit kleurig streepjes behang. En dan of een taupe of wit kleurig hemeltje of een klamboe boven het bedje, we moeten nog wel een commode kopen, maar die wordt ook gewoon wit. Gelukkig zit er een enorme inbouwkast, dus die gebruiken we voor de kleertjes. Dus alles taupe/wit, en als het kindje er is, ga ik er een kleur bijgooien. Sowieso lichtroze voor een meisje, want dat vind ik een fantastische kleur, en iets van groen of blauw ofzo bij een jongetje. Ik vind het wel ideaal dat we ondertussen verhuisd zijn, want nu heeft Jurian gewoon al zijn eigen kamer, en hoeven we niet 2 kamers een metamorfose te geven

(al had het baby'tje natuurlijk zo in Jurians oude kamer gekund, want die blijf ik tof vinden

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...