Moderator: Moderafo's
wordt het dan volledig vergoed en hoe vaak mag je dan een nieuwe brilkwebbel schreef:ik betaal tussen de 5 en 10 euro per maand ofzo. Een bril kom ik al uit op 300 euro. Als ik nl een nieuw montuur neem moeten m'n glazen geslepen worden, prisma moet opnieuw berekend worden, prisma glazen zijn duurder, etc. Moet ik nieuwe glazen is het ongeveer 80 euro per glas...trijntjejohanna schreef:wat betaal je voor die verzekering dan en wat kost jou een nieuwe bril dan...
cornelia77 schreef:Maar je hoeft toch niet elk jaar een nieuwe bril? Ik doe wel een paar jaar met mijn bril. Dus uiteindelijk ben je dan volgens mij wel duurder uit met verzekering.
kwebbel schreef:70% vergoed en 1x p/j een bril
bij m'n nieuwe verzekering moet ik bij Specsavers, daarvoor zat ik bij Het Huis. Maar in Utrecht vond ik Het Huis helemaal niets, echte brutale verkopers en waardeloze service. Tenminste, 3 jaar geleden nog wel. Nu weet ik het niet. Ben toen in het dorp geweest en dat vergoedde de verzekering ook gelukkig welHaai schreef:kwebbel schreef:70% vergoed en 1x p/j een bril
Dat zal dan wel 70% tot een maximum bedrag zijn, of bij een geselecteerd aantal brillenwinkels?
Ik doe echt wel min. 3 jaar met m'n bril, maar ben dan ook al gauw E500,- kwijt
kwebbel schreef:bij m'n nieuwe verzekering moet ik bij Specsavers, daarvoor zat ik bij Het Huis. Maar in Utrecht vond ik Het Huis helemaal niets, echte brutale verkopers en waardeloze service. Tenminste, 3 jaar geleden nog wel. Nu weet ik het niet. Ben toen in het dorp geweest en dat vergoedde de verzekering ook gelukkig welHaai schreef:kwebbel schreef:70% vergoed en 1x p/j een bril
Dat zal dan wel 70% tot een maximum bedrag zijn, of bij een geselecteerd aantal brillenwinkels?
Ik doe echt wel min. 3 jaar met m'n bril, maar ben dan ook al gauw E500,- kwijtik heb geen ervaring met Specsavers dus we zullen het beleven.
jans1 schreef:kwebbel schreef:bij m'n nieuwe verzekering moet ik bij Specsavers, daarvoor zat ik bij Het Huis. Maar in Utrecht vond ik Het Huis helemaal niets, echte brutale verkopers en waardeloze service. Tenminste, 3 jaar geleden nog wel. Nu weet ik het niet. Ben toen in het dorp geweest en dat vergoedde de verzekering ook gelukkig welHaai schreef:Dat zal dan wel 70% tot een maximum bedrag zijn, of bij een geselecteerd aantal brillenwinkels?
Ik doe echt wel min. 3 jaar met m'n bril, maar ben dan ook al gauw E500,- kwijtik heb geen ervaring met Specsavers dus we zullen het beleven.
Mijn ervaring is niet echt goed met Specsavers. Qua service dan.. Had een keer een glas kapot, en er moest een nieuw in. (gelukkig wel garantie) Kon niet op donderdagavond en ook niet op zaterdag want dan was die persoon vrij. Dus dan ben je gewoon verplicht om een halve middag vrij te nemen om een nieuw glas in je bril te laten zetten, want men gaat namelijk ook al om 4 uur naar huis toe
Ook met het uitzoeken van een bril was het echt helemaal niks. Ze lieten me zomaar een beetje aanmodderen. Heb nu een bril gehaald bij Groeneveld en toen ik daar binnen kwam was het gelijk al een fijn en welkom gevoel! Ze helpen je goed met het uitzoeken.
Er zit hier in Goes ook nog een super goeie... Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ze kijken naar je gezicht, pakken een bril en het is gelijk het goede model wat helemaal bij je past.. Maarja.. daar betaal je dan ook wel voor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten