Oh schipje, ik heb heel veel respect voor jullie hoor! Lijkt me absoluut een zwaar beroep. Ik heb gewoon niet zo'n leuke kraamverzorgster gehad. Ze deed sowieos al weinig anders dan roken in de garage. die had aan de uren die ze er was in ons kleine huisje prima rond kunnen komen, maar ze deed heel erg weinig, helaas. Niet dat dat perse allemaal hoeft hoor, maar ik vond het wel een beetje vervelend dat mijn man alsnog veel moest doen, zoals de was voor een deel enzo. Maar ik vind dat jullie absoluut fantastisch werk leveren!
Ik heb er geen moeite mee als mijn kind een paar dagen niet bid hoor, zeker dat ene gebedje tussen de middag niet (hij kan het trouwens ook goed zelf, want als ik het vergeet roept hij zelf wel: eve bidde! en dan knijpt hij zijn ogen dicht en roept:' ame!'
Maar het gaat mij meer om het idee. Dat die meiden meer weten hoe wij leven (al is het dan reformatorisch, en dat zijn wij dan weer niet qua broeken en tv en internet). Ook hebben wij het idee dat die meiden vaak meer weten van het reilen en zeilen in een gezin, omdat ze (vaak) zelf ook een uit een redelijk gezin komen. Misschien zijn het vooroordelen van ons hoor

maar het voelt voor ons wel prettig dat zij begrijpt waarom wij zondag naar de kerk gaan, en waarom wij onze zoon laten bidden. Maargoed, misschien als de vorige kv ons prima was bevallen waren we nooit verder gaan denken dan dat bureau

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...