Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 20:04

Ja, ik ook. Ik kan bij grote rekeningen - zoals die jaarlijks terugkerende vreselijke rekeningen van de gemeente/waterschap/weet-veel-wat - ook echt uren in mijn bed liggen rekenen: gedeeld door 12, keer zoveel, per maand zus opzij zetten, blablabla. Het mag niet meer van manlief en hij heeft gelijk! 8)

Maar goed. Kleding bestellen moet wel lukken, daar zal ik vast wel veel beter in zijn dan mijn man 8) :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 nov 2010 20:06

volgens mij ga ik de komende maanden weinig kleding kopen heb een aantal site's bekeken en winkels met zwangerschaps kleding maar vind er echt niks aan :(
Mijn man zei is wel leuk voor je portemonee :lol:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 20:11

Het zal een kunst worden om met een paar items steeds zo te variëren, dat het er een beetje afwisselend uitziet.

Mijn zus vond het ook vreselijk, die zwangerschapskleding! Op het eind in de zomer weigerde ze nog langer iets te kopen voor die laatste weken. Ze heeft in wijde trainingsbroeken van haar man rondgelopen, tricot zomerjurkjes van zichzelf als hemdjes gebruikt, etc. etc. Die laatste weken hoefde ze toch niet meer te werken en had ze gewoon een normaal setje om zich in de openbaarheid te vertonen (maar we hebben het hier over mijn zus die in de zomer doodleuk boodschapen doet in bikini - dat zegt genoeg) en verder moest de wereld het maar doen met die enorme trainingsbroek 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 20:12

:lol: :lol: geweldig. die verhalen.

@Liefie, wat vindt je mooi om te dragen?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 nov 2010 20:14

Haha ik zie het al voor me...

Rokjes/broeken gaat nogal maar het gaat meer om al die vage shirts/truien enz niets voor mij.
Ik hou het maar met simpele shirts met lange mouwen en mooie sjaals dan kom je ook al een heel eind en ik heb ze in alles kleuren en stoffen dus dat moet wel goed komen.
En ik heb nog een paar vesten die ik kan blijven dragen denk ik.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 20:16

Nou, wat het meest bizar was aan die hele zwangerschap: ze heeft een tatoeage van de duif van Picasso om haar navel heen. Die tekening zeg maar. Die werd echt gigantisch! Groeien dat dat ding deed. En nu is hij weer heel normaal. Bizar. Maar als ze dan in bikini in de tuin lag, dan zag je eigenlijk gewoon een enorme tekening van een duif liggen :lol:

Maar om weer on topic te gaan: je kunt hopelijk nog lang kleding van jezelf dragen. En was jij niet heel erg veel afgevallen? Misschien zijn er truitjes die nu echt veel te wijd zijn en waar je toch niets meer aan hebt. Die kunnen misschien nog wel wat rekken en lubberen...

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 nov 2010 20:18

Ja joh, vesten enzo... o, die kun je met linten net boven je buik nog vastbinden, zelfs al ben je formaat olifant :wink:

Als dat je ding niet is, kunnen ze ook los hangen natuurlijk. En met sjaals, nou, dan kun je variatie genoeg aanbrengen. En gewoon vaak wassen, dan kun je ook minder kopen!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 nov 2010 20:24

in de zomer heb ik vier rokjes gekocht, die zaten nog iets te strak en nu zijn ze zowat te groot. :lol: Maar ze blijven gelukkig op m'n billen hangen. En pas een leuke legging gekocht. K zie er nu wel heel erg netjes uit .

Dus kleren kopen begint nu voor mij echt leuk te worden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 nov 2010 20:31

@Evelien

http://www.wehkamp.nl/damesmode/miss-et ... EP_309173/

Dit soort dingen zie je heel veel en dat is echt niks voor mij

Super is dat he als je het aan je kleding gaat merken al vond ik het soms ook wel super vervelend dat ik iets leuks aan wilde doen uit mijn kast en dat het voor geen meter meer stond omdat het te groot geworden was.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 nov 2010 20:37

misschien staat hier nog wat voor je tussen: http://www.positie-outlet.nl/

J.A.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor J.A. » 30 nov 2010 20:53

@Liefie: staat er op marktplaats niets voor je tussen?
Vaak is het zo goed als nieuw, en als je wat merken weet die je goedzitten/staan kan je er veel vanaf halen!

B.V Noppies, Mamalicious, MissEtam.

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 nov 2010 22:33

Liefie, bij The Sting hebben ze ook van die basic shirts, maar die shirt zijn dan extra lang. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat deze shirt lekker zitten als je zwanger bent. Misschien dat je dat eens kan proberen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 nov 2010 22:56

Ik hou dan wel weer van die tunieken ;)
Ik had sowieso weinig positiekleding, dat vond ik zonde. Ik zag dat ik nog 2 goede broeken heb, 2 rokjes, waarvan 1 spijker en 1 spierwit, dus die kan echt alleen in de zomer of het voorjaar, een zomerjurkje en wat topjes. Ik kocht sowieso niks met lange mouwen, want een zwangerschapstopje doe je gewoon een leuk normaal vestje open overheen of een bolerootje.
Ik heb nu al wel een leuke 3/4 broek genaaid met daarop een tuniekje met allerlei kleurtjes, met lintjes eraan die dan net boven mijn buik in een strikje geknoopt kunnen worden. En vandaag ben ik begonnen met hetzelfde model, alleen dan langer, een jurkje dus. Van tricot, dus dat kan lekker lang mee. Maar veel kopen doe ik ook niet. Al mag het van mij wel iets modieuzer dan bij Jurian, aan het eind was ik zo dik dat het me niks meer boeide, maar dat hoop ik toch niet meer te doen, ik ben al niet zo ijdel, maar een beetje verzorgd mag wel ;) Ik heb ook wat broeken die helemaal vaal van het wassen waren weggemikt.
Ik vind zelf de tuniekjes mooier dan een gewoon shirt, daar tekent alles zo in, ook randjes van een broek of rok, en dat vind ik niet zo mooi. Sowieso trek ik nu nog graag gewone broeken en rokjes aan, dan kan ik mijn buik nog wat bedekken, en dan met een iets langer shirt, dan lijkt het gewoon nog net of ik een kilootje aangekomen ben :D
(stom is dat, met Jurians zwangerschap wilde ik zo snel mogelijk zwangerschapskleding, maar dat was ik zo spuugzat toen ik bevallen was, dat wil ik liever niet meer. Het enige dat ik binnenkort wel moet is een broek met veel rek om te sporten, want mijn sportbroek wordt echt te strak, maarja, wat doe je dan aan? Een joggingbroek ofzo vind ik zo sjofel, maar ik ga geen zwangerschapssportbroek kopen voor de 3 maanden dat ik mijn sport nog mag doen)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

nita
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor nita » 01 dec 2010 00:17

wij hebben hier een outletstore van kruidvat, trekpleister e.d daar heb ik vandaag een rood shirt met lange mouwen van anne rolfi, een blauwe bolero, en een blauw jurkje gekocht

voor maar 3 euro totaal!!

dat is nog eens leuk kleding kopen, aangezien, ik mijn winterkleding had bekeken, en erachter kwam dat veel niet meer pastte...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 dec 2010 09:00

rolfi is een goed (stevig) merk. k Heb er ook een aantal t shirts van. Leuk is dat Nita. Vooral in jullie situatie is dat helemaal fijn.

Terug naar “Archief”