Ik hou dan wel weer van die tunieken
Ik had sowieso weinig positiekleding, dat vond ik zonde. Ik zag dat ik nog 2 goede broeken heb, 2 rokjes, waarvan 1 spijker en 1 spierwit, dus die kan echt alleen in de zomer of het voorjaar, een zomerjurkje en wat topjes. Ik kocht sowieso niks met lange mouwen, want een zwangerschapstopje doe je gewoon een leuk normaal vestje open overheen of een bolerootje.
Ik heb nu al wel een leuke 3/4 broek genaaid met daarop een tuniekje met allerlei kleurtjes, met lintjes eraan die dan net boven mijn buik in een strikje geknoopt kunnen worden. En vandaag ben ik begonnen met hetzelfde model, alleen dan langer, een jurkje dus. Van tricot, dus dat kan lekker lang mee. Maar veel kopen doe ik ook niet. Al mag het van mij wel iets modieuzer dan bij Jurian, aan het eind was ik zo dik dat het me niks meer boeide, maar dat hoop ik toch niet meer te doen, ik ben al niet zo ijdel, maar een beetje verzorgd mag wel

Ik heb ook wat broeken die helemaal vaal van het wassen waren weggemikt.
Ik vind zelf de tuniekjes mooier dan een gewoon shirt, daar tekent alles zo in, ook randjes van een broek of rok, en dat vind ik niet zo mooi. Sowieso trek ik nu nog graag gewone broeken en rokjes aan, dan kan ik mijn buik nog wat bedekken, en dan met een iets langer shirt, dan lijkt het gewoon nog net of ik een kilootje aangekomen ben

(stom is dat, met Jurians zwangerschap wilde ik zo snel mogelijk zwangerschapskleding, maar dat was ik zo spuugzat toen ik bevallen was, dat wil ik liever niet meer. Het enige dat ik binnenkort wel moet is een broek met veel rek om te sporten, want mijn sportbroek wordt echt te strak, maarja, wat doe je dan aan? Een joggingbroek ofzo vind ik zo sjofel, maar ik ga geen zwangerschapssportbroek kopen voor de 3 maanden dat ik mijn sport nog mag doen)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...