Ik heb wel eens begrepen dat een extra verzekering daarvoor meer geld kost dan een nieuwe bril. Of je moet natuurlijk een enorm dure bril nemen bij een dure opticien. Wij kopen zo ongeveer eens in de 3 jaar beiden een nieuwe bril (mijn man eerst veel minder omdat hij altijd lenzen droeg en de bril alleen bij in-en uit bed gaan nodig had, zo erg zijn zijn ogen dus

maar die draagt nu altijd een bril, omdat ik dat gaaf vind staan en omdat zijn lenzen irriteren), en betalen hier samen maximaal 300 euro voor. Dus ongeveer 100 euro per jaar met zijn tweetjes. We hebben gewoon een bril van Specsavers die het prima doen, en ik heb aparte glazen, en mijn dus enorm sterke (maar dat kost volgens mij neit zo heel veel meer dan minder sterkte)
Ik had ook nog een leuke financiele meevaller. Mijn vader leidde een avond voor een heel stel tieners, en ik ging mee, beetje geholpen, vooraf, en daar een beetje, en mijn vader kreeg een berg VVV en boekenbonnen, maar ik ook

Daar heb ik mooi allemaal Sintcadeautjes voor mijn familie van betaald, en ook 2 tijdschriften voor mezelf. Als ik er nou keihard voor had gewerkt, had ik vast iets gekocht voor mezelf, maar ik had geen idee wat, en heb er amper iets voor gedaan. Ik heb nu nog 25 euro over, en 2 boekenbonnen van en tientje. Ik ga me eerst nog weken lang blij maken met wat ik allemaal zou kunnen kopen

(al is het maar een ontzettend mooie koektrommel die ik al lang wil maar altijd te duur vind om zelf even te kopen

)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...