Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ja hoor, voordat je met de ambu naar beneden gehaald wordt, moet je echt zo'n beetje buiten westen zijn. Als je halverwege de bevalling naar het ziekenhuis moet, mag je toch echt zelf nog met volledige ontsluiting de trap aflopen en met eigen vervoer naar het ziekenhuis gaan. Dat was voor mij ook een reden om niet thuis te bevallen. Achteraf werden beide bevallingen bij mij ook een medische indicatie, dus ik zal echt nooit thuis gaan bevallen.
Bumba schreef:Een collega van mij moest een nieuw behangetje nadat ze thuis bevallen was![]()
![]()
Ik vond het uiterst relaxed in het ziekenhuis! Hoefde helemaal niet constant te blijven liggen. Toen de weeen goed op gang waren, wilde ik maar een ding en dat was liggen.
MissF schreef: Sowieso wil ik weer een poging doen op een baarkruk te bevallen, dat voelt voor mij veel natuurlijker dan op een bed.
liefie schreef:Mij lijkt het ziekenhuis helemaal niks waarom geen idee maar hopelijk kan het gewoon lekker thuis.
jamillah schreef:liefie schreef:Mij lijkt het ziekenhuis helemaal niks waarom geen idee maar hopelijk kan het gewoon lekker thuis.
Lekker is anders..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten