Nouja, we zien het wel weer, ik weet nu dat ik goed ben ik lijnen, als ik zoveel eraf moet

Heel knap trouwens Evelien!
Moderators: Memmem, Moderafo's
vpk schreef:hier op de site staat wel eens een reclame van het rdx-ultra concept om 16 kg af te vallen in 4 weken.
met mijn verstand weet ik dat het nooit gezond kan zijn, maar toch lijkt het me wel wat. om eens ff lekker weer op gewicht te zijn. lijkt me dat het dan meer stimuleert om het dan zo te houden, want momenteel krijg ik er geen kilo af
vpk schreef:hier op de site staat wel eens een reclame van het rdx-ultra concept om 16 kg af te vallen in 4 weken.
met mijn verstand weet ik dat het nooit gezond kan zijn, maar toch lijkt het me wel wat. om eens ff lekker weer op gewicht te zijn. lijkt me dat het dan meer stimuleert om het dan zo te houden, want momenteel krijg ik er geen kilo af
kirsten schreef:Poeh, hier ook sinterklaas schade. Manlief kreeg van zijn werk: 1 boterletter, een banketstaaf, enorme speculaaspop, enorme taaitaaipop, chocoladeletter, suikerbeest, marsepein, chocolaatjes en kruidnoten. Het is echt too much. Wij halen expres niets in huis omdat het anders opgaat, maar nu ontkomen we er niet aanGelukkig krijgen we visite voor sinterklaas en dan voeren we de visite maar vol.
Evelien schreef:Nou ik kan heel makkelijk nu gewoon nee zeggen en om eerlijk te zijn kan ik het nu veel beter laten staan dan voorheen.
Wij hadden deze week 3 chocolade dingen liggen en heb vandaag voor het eerst twee kleine stukjes van gegeten, het meeste heeft m'n man van gesnoept.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten