misschien minder vet eten?
Ik merk wel dat als ik vette ding laat staan dat m'n vet percentage verminderd. Mijn eetpatroon heb ik veranderd.
Moderators: Memmem, Moderafo's
*Annette* schreef:Als je van één keer uiteten/lekker eten gelijk al aankomt, dan is er volgens mij ook wel iets mis. Zou niet best wezen als je nooit eens een keertje wat lekkers zou kunnen eten...
M'n vetpercentage was alleen maar gestegen, was nu 32,2%... Terwijl ik wel wat afgevallen was, niet veel maar ik begrijp niet hoe het kan dat m'n vetpercentage wel blijft stijgen... Op internet las ik dat het gemiddelde bij een vrouw 25% is. Hoe kan ik nu zorgen dat m'n vetpercentage verlaagd? Ik fitness 2x in de week, vooral cardio.
Nogmaals ik weet dat ik niet tezwaar ben, maar ik wil wel graag m'n vetpercentage op 'normaal' niveau hebben en m'n buikje weg hebben.
cornelia77 schreef:Nou, dat afslanken schiet bij mij ook niet echt op. Ik dacht dat ik dat wel zelf kon. Maar misschien moet ik toch maar aan een dieet. Ik val echt zo weinig af, dat motiveerd ook niet echt. Ben nu een week of vijf, zes bezig en (maar) vier kilo afgevallen. De laatste weken val ik maar een paar ons per week af...
Evelien schreef:k ben zooo blij.....![]()
![]()
![]()
k ging vanochtend op de weegschaal staan en het resultaat is nu: 10,3 kg kwijt. (ik ben begonnen met een bmi van 32,6 en zit nu op 29).
k merk dat m'n lichaam aan het veranderen is, mijn moeder die zei vandaag nog zo je kunt het echt goed zien hoor (knap van je).
liefie schreef:Super Evelien! Hoeveel wil je nog afvallen?
Ik ben nu in 10 weken zwanger zijn 600 gram aangekomen dus dat valt echt mee. Hopelijk komt er niet teveel bij.
ik zou mij er niet al te druk over maken. Een kindje op de wereld zetten is toch belangrijker dan gewicht? (en daarbij begrijp ik best dat je niet naar je oude gewicht terug wil)liefie schreef:Super Evelien! Hoeveel wil je nog afvallen?
Ik ben nu in 10 weken zwanger zijn 600 gram aangekomen dus dat valt echt mee. Hopelijk komt er niet teveel bij.
ajl schreef:Klopt, dat is het ook. Je bent gewoon na een bevalling erg moe en hebt ergens de fut niet om te lijnen. Daarnaast pas je al maanden je kleding niet en dat is gewoon niet leuk.
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten