Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat je dat bedrag wel nodig zal hebben. Wij betalen ook zoiets en wonen in een goed geïsoleerde eensgezinswoning. Ik heb op werkdagen de verwarming niet aanstaan en de verwarming gaat rond april uit en gaat pas in oktober weer aan.
Merisja schreef::shock: Ik vind dat juist echt onwijs veel! Wij wonen in een huis van twee verdiepingen met maar aan één kant dubbel glas en stoken altijd lekker warm. Daar betalen we 130 euro per maand voor. Begin dit jaar hebben ze ons voorschot naar benenden gedaan, 100 euro, maar ik heb hem weer teruggezet naar 130 euro. 100 euro lijkt met wel errug weinig! Stook jij dan ook boven enzo, ajl?
ik maak mij er niet druk om. Een beetje vertrouwen kan geen kwaad.liefie schreef:kwebbel schreef:wat spannend liefie! Ik hoop dat je man snel weer werk heeft
ik zou niet weten hoe ik het zou moeten redden op 1 salaris........... 1.5 nog wel
Dan is het niet te hopen dat 1 van jullie je baan kwijt raakt..
kwebbel schreef:ik maak mij er niet druk om. Een beetje vertrouwen kan geen kwaad.liefie schreef:kwebbel schreef:wat spannend liefie! Ik hoop dat je man snel weer werk heeft
ik zou niet weten hoe ik het zou moeten redden op 1 salaris........... 1.5 nog wel
Dan is het niet te hopen dat 1 van jullie je baan kwijt raakt..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten