Ik zou dus maar alvast een printje maken voor als het zo ver is!

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Bumba schreef: Ik ben gek op namen verzinnen voor een ander, bij onze eigen kinderen heb ik heeel lang getwijfeld.......
Dus als wij ooit nog eens een kleintje krijgen, moet ik jou raadplegen? Ik zou namelijk helemaal niet weten wat in het lijn van onze namen zou passen.
cornelia77 schreef:ajl schreef:Bumba schreef: Ik ben gek op namen verzinnen voor een ander, bij onze eigen kinderen heb ik heeel lang getwijfeld.......
Dus als wij ooit nog eens een kleintje krijgen, moet ik jou raadplegen? Ik zou namelijk helemaal niet weten wat in het lijn van onze namen zou passen.
Sofie, Luuk
trijntjejohanna schreef:wij waren er bij Milan al vrij snel uit! nou ja ik dan eigenlijk.. Toob moest er eerst aan wennen, maar vond em ook steeds leuker worden! Bij Matteo hadden we nog een meningsverschil over de schrijfwijze.. ik wilde Mateo, Toob wilde Mattheo.. dus is het Matteo gewordenbij Manoël hadden we eerst Manuel.. maar dat was het net niet.. toen kwamen we op Manoël en dat vonden we allebei super... Milan heeft trouwens 3 namen, Matteo en Manoël 2!
*Annet* schreef::yahoooo:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten