Moderator: Moderafo's
Memmem schreef:Wij zitten ook bij DVZ en krijgen korting als NPV lid. Het lidmaatschap wordt, dacht ik, niet meer vergoed. Zij vergoeden dus geen abortus en euthanasie. Zitten er nu al een aantal jaren en bevalt ons erg goed.
Galateia schreef:Ik zeur nooit meer over de kosten van de zorgverzekering. Hier hebben we de premie van een heel jaar er al binnen een maand uit aan zorgkosten en vergoedingen van medicatie, dus met alle liefde betalen we die premie... ik ben er echt wel anders tegenaan gaan kijken het afgelopen jaar!
Haai schreef:Galateia schreef:Ik zeur nooit meer over de kosten van de zorgverzekering. Hier hebben we de premie van een heel jaar er al binnen een maand uit aan zorgkosten en vergoedingen van medicatie, dus met alle liefde betalen we die premie... ik ben er echt wel anders tegenaan gaan kijken het afgelopen jaar!
Dat zouden mijn woorden kunnen zijnIk heb me voorgenomen nooit meer te klagen over de kosten van de zorgverzekering, wat de verzekering vergoed heeft betalen wij ons leven lang niet terug aan premie
![]()
Wij zitten trouwens bij DVZ, bevalt prima.
Jo'tje schreef:Ik geloof dat Pro Life eerlijk gezegd ook niet zo. Het valt gewoon onder AGIS. Klinkt mij in de oren als een mooie marketingtruc eerlijk gezegd. Ze moeten het toch op een manier kunnen dekken, en daar zal het kapitaal van AGIS vast wel een rol in spelen.
Bumba schreef:Jo'tje schreef:Ik geloof dat Pro Life eerlijk gezegd ook niet zo. Het valt gewoon onder AGIS. Klinkt mij in de oren als een mooie marketingtruc eerlijk gezegd. Ze moeten het toch op een manier kunnen dekken, en daar zal het kapitaal van AGIS vast wel een rol in spelen.
Op de site staat dat ze een onafhankelijk beleid voeren, maar onderdeel zijn van Agis, dat weer onderdeel is van Achmea, dat vervolgens weer onderdeel uitmaakt van Eureko. Het beleggingsbeleid en het fraudebeleid wordt geheel door Agis uitgevoerd. Hiermee wordt het wat mij betreft een wazig geheel. (...)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten