haha eerlijk gezegt kijk ik (behalve voor schoolopdrachten) niet vaak naar de cosmos en heb ik cosmo girl gekocht uit verveling. Saaien pauzes namelijk.
Maar kan je allicht een beetje beter leren kennen.
Moderator: Moderafo's
Annettje schreef:Heb wel es gezoend met een gast, maar die kon echt totaal niet zoenen.
Ik stikte bijna!
Ondanks dat het al zo lang geleden is, blijft het me maar achtervolgen, kom ik hier ooit nog van af![]()
Is dit een jeugdtrauma
Annettje schreef:Heb wel es gezoend met een gast, maar die kon echt totaal niet zoenen.
Ik stikte bijna!
Ondanks dat het al zo lang geleden is, blijft het me maar achtervolgen, kom ik hier ooit nog van af![]()
Is dit een jeugdtrauma
Renee schreef:Annettje schreef:Heb wel es gezoend met een gast, maar die kon echt totaal niet zoenen.
Ik stikte bijna!
Is dit een jeugdtrauma
AU! Annet rijt oude wonden bij mij open...ik had t juist verdrongen maar nu komt t weer in alle hevigheid terug! Ow dr. Love, hoe kunt u ons hier toch weer van af helpen????
Annettje schreef:O, dr Love
wat een vreselijk, walgelijk, slap antwoord. Hier kan ik toch niets mee!
Dacht dat u een echte vent was, heb ik het nou verkeerd?????![]()
![]()
![]()
![]()
Annettje schreef:Zal ik me dan gelijk maar aanmelden? ? ?
Zal gelijk es kijken of ik nog een echte vent kan vinden, die zich wil aanmelden als proefkonijn! Voor de praktijklessen, zal ik maar zeggen....
charlie schreef:en beste dokters,
Nog enige opbouwende tips na jullie observatie van onze versierpogingen afgelopen vrijdagnacht?
(verdere specificatie's zijn nog niet prijsgegeven in het belang van het onderzoek)
alvast bedankt!
columbus schreef:charlie schreef:en beste dokters,
Nog enige opbouwende tips na jullie observatie van onze versierpogingen afgelopen vrijdagnacht?
(verdere specificatie's zijn nog niet prijsgegeven in het belang van het onderzoek)
alvast bedankt!
Ha Charlie,
Met verbazing heb ik je pogingen getracht te volgen. Het nivo van je versiertrucs zijn van dien aard dat ik special voor jou een boekje heb geschreven en wel in diezelfde nacht na de after-meeting in Bollee.![]()
Het boekje is getiteld ‘Versier, maar zonder bier!’ omdat die grote hoeveelheden alcohol niet echt bijdragen aan een goed uitgekristaliseerde versier sessie.![]()
Nee, mijn eerste indruk van je was ‘daar heb je een echte Casanova’maar na een half uurtje naar het gezwoeg van je te hebben gekeken kon ik het niet meer aanzien hoe je de edele kunst van het versieren te grabbel gooide!
![]()
Probeer het later nog eens , beste Charlie
essieee schreef:columbus schreef:charlie schreef:en beste dokters,
alvast bedankt!
Ha Charlie,
Met verbazing heb ik je pogingen getracht te volgen. Het nivo van je versiertrucs zijn van dien aard dat ik special voor jou een boekje heb geschreven en wel in diezelfde nacht na de after-meeting in Bollee.![]()
Het boekje is getiteld ‘Versier, maar zonder bier!’ omdat die grote hoeveelheden alcohol niet echt bijdragen aan een goed uitgekristaliseerde versier sessie.![]()
Nee, mijn eerste indruk van je was ‘daar heb je een echte Casanova’maar na een half uurtje naar het gezwoeg van je te hebben gekeken kon ik het niet meer aanzien hoe je de edele kunst van het versieren te grabbel gooide!
![]()
Probeer het later nog eens , beste Charlie
het gebeurd niet vaak maar ik ben het niet met jullie een heren der doktoren!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten